TMWH Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Sendte de en mail anngående 920 D0, de sa de ikke hadde noe kontroll over om de hadde hva som hva C0 eller D0.. Men vil tro det er en god mulighet for å få en D0. Blir jo litt lotto om du får en eller ikke.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Sendte de en mail anngående 920 D0, de sa de ikke hadde noe kontroll over om de hadde hva som hva C0 eller D0..Men vil tro det er en god mulighet for å få en D0. Blir jo litt lotto om du får en eller ikke.. Det er jo innlysende i og med at de har "Terminator" til å plukke. Så dersom man vil ha "spesialservice" mtp å få en gitt "stepping" er nok DP (Digital Impuls) stedet å handle. Endret 27. mai 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
formann Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Sendte de en mail anngående 920 D0, de sa de ikke hadde noe kontroll over om de hadde hva som hva C0 eller D0..Men vil tro det er en god mulighet for å få en D0. Blir jo litt lotto om du får en eller ikke.. Det er jo innlysende i og med at de har "Terminator" til å plukke. Så dersom man vil ha "spesialservice" mtp å få en gitt "stepping" er nok DP (Digital Impuls) stedet å handle. Nå vel... Det hadde ikke vært værre en å sjekke eskene når de kom inn på lager. Da kunne de laget en egen lokasjon for D0. Det ville kanskje tatt dem opp mot 5min ekstra Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Eget varenr for D0 måtte det blitt da, som måtte spres gjennom alle systemene. Greit når man ikke ser totalbildet Endret 27. mai 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Kjøp Xeon W3520 eller en D0 fra Netshop (eget varenr og garantert D0). Verre er det ikke Lenke til kommentar
formann Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Eget varenr for D0 måtte det blitt da, som måtte spres gjennom alle systemene. Greit når man ikke ser totalbildet Ja, selvsagt eget varenummer. Men hva så? Vet du hvor lang tid det tar å opprette en vare i SAP? Men hva mener du med alle systemene? PS: Jeg har ikke noe problem med å se hele bildet. Jeg har jobbet der selv Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Det er lett å bagatellisere omfanget av småting fordi man gjerne ønsker det selv. Jeg skulle gjerne hatt det selv. "Bla, bla 5min" kan vi nok være enig i at ikke er tilfelle for å ha et ekstra produkt. Sier ikke at det er stort og vanskelig, men bare ikke aktuelt for veldig mange nettbutikker. Ta feks. komplett sitt system, tipper det må mer til en 5min for å få til dette. Webmercs kan igjen bare glemme å få det til. Det er desidert enklest for aktører som Digital Impuls, Netshop ol. Endret 27. mai 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
formann Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Det er lett å bagatellisere omfanget av småting fordi man gjerne ønsker det selv. Jeg skulle gjerne hatt det selv. "Bla, bla 5min" kan vi nok være enig i at ikke er tilfelle for å ha et ekstra produkt. Sier ikke at det er stort og vanskelig, men bare ikke aktuelt for veldig mange nettbutikker. Ta feks. komplett sitt system, tipper det må mer til en 5min for å få til dette. Webmercs kan igjen bare glemme å få det til. Det er desidert enklest for aktører som Digital Impuls, Netshop ol. Jeg har opprettet varer selv, og jeg vet ca. hvor lang tid det tar. Spesielt når det er klipp og lim. Ja, det er lett å bagatellisere. Men jeg kan ikke skjønne at det skal være noe mer jobb å ha to forskjellige varenummer. Det er klipp og lim fra den "gamle" varen med tillegget "D0". Når de først har opprettet varen går resten automatisk uten at det tar noe mer tid i ettertid. Når man får en leveranse fra Intel tar det like lang tid å legge en vare på lokasjon A som B. La oss for argumentets skyld si at det tar komplett 1 time å opprette varen, og at det koster Komplett 300,- i arbeidskraft. Videre burde det være trygt å annta at de fleste på utkikk etter en god chip betaler minst 100,- ekstra for å få en D0. Da skal de ikke selge mange D0 før de har tjent inn de 300,- Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 hva er egentlig d0 og c0, og hva er forskjellen ? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg reagerte kun på 5min utspillet formann Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Ja, det er lett å bagatellisere. Men jeg kan ikke skjønne at det skal være noe mer jobb å ha to forskjellige varenummer. Det er vel mulig de ikke vil risikere å "brenne inne" med C0 i og med at de ikke selv har kontroll med hva de får inn... Lenke til kommentar
formann Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 920´n fra Komplett var en SLBCH ... BAH!! Tiltman: Jeg har litt vanskelig for å tro at det hadde skjedd. I forhold til hvor mange som handler der er det ikke mange overklokkere. Men det kan være som du sier; de er redde for det. Lenke til kommentar
OldMan Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Noen her som har fått D0 fra Netshop, hvilken uke etc og eventuell oc ? dp, hva er de dere har inne ? Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg fikk en derfra for noen uker siden, kjører på 4.3 (21x)med 1.35v i bios, kunne sikkert gått ned litt, men den er stabil på det så da får den stå på det. 3847A764 02/25/09 Costa Rica Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 samme batch som meg=) Ikke så ille, men Xeon Digital har er litt bedre på voltsiden ja. Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 920´n fra Komplett var en SLBCH ... BAH!! Hva gjør du nå? Angrerett? Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Noen her som har fått D0 fra Netshop, hvilken uke etc og eventuell oc ? dp, hva er de dere har inne ? fikk en D0 3849A772 fra netshop forrige fredag.. eneste jeg har funnet på samme batch er http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=224581 Lenke til kommentar
formann Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 920´n fra Komplett var en SLBCH ... BAH!! Hva gjør du nå? Angrerett? Den går til min bror. Han skulle ha seg en i7. Veldig kjekt. Tror ikke jeg gidder å mase noe mer med å finne en bedre chip på en stund. På luft er den jeg har nå stabil på 4.2Ghz og lar seg benche på 4.6 En D0 vil ikke være så fryktelig mye bedre. Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 920´n fra Komplett var en SLBCH ... BAH!! Hva gjør du nå? Angrerett? Den går til min bror. Han skulle ha seg en i7. Veldig kjekt. Tror ikke jeg gidder å mase noe mer med å finne en bedre chip på en stund. På luft er den jeg har nå stabil på 4.2Ghz og lar seg benche på 4.6 En D0 vil ikke være så fryktelig mye bedre. Hehe, alt han mangler nå er de dyre tingene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå