Nizzen Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Dette er Classified for min smak http://www.evga.com/forums/tm.asp?m=100681779 Endret 20. mai 2009 av Nizzen Lenke til kommentar
007CD Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Noen er tidligere ute enn andre. Bildet er hentet fra XS, og er av AndreYang sin nye i7-975XE. Blir spennende å se hvilke relsutater han klarer å presse ut fra den.. Et spørsmål, bør jeg handle meg et EVGA x58 classified eller bør jeg vente på neste pulje med nye hk? classified:D noen fler som har fått denne?? Mangler i min eske i allefall, hvor skal denne befinne seg da i så fall? Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Har blitt utestengt fra dette forumet med "flotte" moderatorer, for 5 dager av en "flott" moderator som heter Jarmo. Jeg gir blaffen i både ham og dette forumet unnasett. Er igang med ny OC (igjen ), men foreløpig har jeg ikke mye tid/lyst til å skrive i et HW.no. Men kommer til å poste resultatene her: http://www.xtremesystems.org/forums/showth...480&page=40 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Har blitt utestengt fra dette forumet med "flotte" moderatorer, for 5 dager av en "flott" moderator som heter Jarmo. Jeg gir blaffen i både ham og dette forumet unnasett. Er igang med ny OC (igjen ), men foreløpig har jeg ikke mye tid/lyst til å skrive i et HW.no. Men kommer til å poste resultatene her: http://www.xtremesystems.org/forums/showth...480&page=40 Hvis du gir blaffen så er det vel greit om du kutter ut å poste her for det er en del som faktisk bryr seg og som blir utrolig lei av svada'en din. Goodbye! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 hei, trenger hjelp til å velge et hovedkort og en prosessor. skal ha den nyeste sockete (1366) tenkte litt på EVGA x58 classified kortet og en Intel Core™ i7 Quad Processor i7-920, har hørt at man kan klokke 920 prosessoren til den er like bra som 965 eller er det bare tull. genererer i7 prosessorer mye varme ? vill gjerne vite hvordan watt jeg trenger for å drive systemet takker for svar og comments Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Når sant skal sies, så ville jeg ikkje kjøpt Classified om du ikkje er ganske så seriøs overklokker eller trenger mange pci-e porter. På luft så klokker man like langt med et annet hovedkort. F.eks lillebroren EVGA x58 sli I7 genererer masse varme, så derfor blir det veldig varmt under panseret når den overklokkes Ja classified er konge, men dyrt er det også. Men det koster å være kar Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 hei, trenger hjelp til å velge et hovedkort og en prosessor. skal ha den nyeste sockete (1366) tenkte litt på EVGA x58 classified kortet og en Intel Core™ i7 Quad Processor i7-920, har hørt at man kan klokke 920 prosessoren til den er like bra som 965 eller er det bare tull. genererer i7 prosessorer mye varme ? vill gjerne vite hvordan watt jeg trenger for å drive systemet takker for svar og comments Classified er ikke billige greier. Som Nizzen sier bør du kanskje velge et annet hvis du ikke er en blodhungrig overklokker. Det er veldig lett å klokke en 920 til 965-nivå, men du bør investere i en god kjøler, f.eks. en TRUE eller en Noctua NH12P eller noe slikt. Jeg gikk for ASUS P6T Deluxe V1 og Noctua NH12P og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 trenger ikke å kjøpe noen bra kjøler for jeg har vannkjøling. men trenger jeg noen større radiator enn 3x120mm for et cpu og gpu ? har en ekstra 2x120mm ligende hvis det blir nødvendig Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Har blitt utestengt fra dette forumet med "flotte" moderatorer, for 5 dager av en "flott" moderator som heter Jarmo. Jeg gir blaffen i både ham og dette forumet unnasett. Er igang med ny OC (igjen ), men foreløpig har jeg ikke mye tid/lyst til å skrive i et HW.no. Men kommer til å poste resultatene her: http://www.xtremesystems.org/forums/showth...480&page=40 Velkommen tilbake. Er masse bra info på XS sine forumer, og er også en fin plass å vise til resultater og også få informasjon og se andres resultater. Bare pass på tonen din der. Hvis du synes moderatorene er strenge her så overlever du ikke lenge på XS. Slenge litt med leppa til de rette folkene der så er du banned for life. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) tror jeg går for dette systemet EVGA X58 3xSLI, Socket-1366 Corsair Dominator DHX+ DDR3 1600MHz 3GB Intel Core™ i7 Quad Processor i7-920 comments ? Endret 21. mai 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
Professional Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Har blitt utestengt fra dette forumet med "flotte" moderatorer, for 5 dager av en "flott" moderator som heter Jarmo. Jeg gir blaffen i både ham og dette forumet unnasett. Er igang med ny OC (igjen ), men foreløpig har jeg ikke mye tid/lyst til å skrive i et HW.no. Men kommer til å poste resultatene her: http://www.xtremesystems.org/forums/showth...480&page=40 Velkommen tilbake. Er masse bra info på XS sine forumer, og er også en fin plass å vise til resultater og også få informasjon og se andres resultater. Bare pass på tonen din der. Hvis du synes moderatorene er strenge her så overlever du ikke lenge på XS. Slenge litt med leppa til de rette folkene der så er du banned for life. Oversatt til sam_nivå : Dvs det er mer gutteklubb tendeser der en HW.no hvor de som er "kjernen" har hverandre på msn og jizz i lag over gleden av å stenge noen ute. Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 tror jeg går for dette systemet EVGA X58 3xSLI, Socket-1366 Corsair Dominator DHX+ DDR3 1600MHz 3GB Intel Core™ i7 Quad Processor i7-920 comments ? Ser bra ut det. Du bør bare være sikker på at kjølingen som er på minnebrikkene ikke er for høye med tanke på kjøleløsningen din. Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Skal overklokke litt seriøst, så tenkte jeg ikke skulle spare på noe. Blir ekstrem kjøling og, så tror jeg går får et classified. Må bare vente på i7 D0. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Mangler i min eske i allefall, hvor skal denne befinne seg da i så fall? skulle egentlig ha ligget i boksen.. alle som ble kjøpt i usa fulgte det med, men pga feil så fikk ingen i europa det.. du må sende en email til [email protected] med serienummer så sender de den i posten.. tok bare 4dager fra jeg sendte mail til jeg mottok den.. Endret 21. mai 2009 av MiKA77 Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Noen som vet om xtremesystems har en liste over vilke 920/d0 batcher som er best? Fikk en DO med 3849a769 batch i går, har en dårlig følse med de høye uke tallene... Endret 21. mai 2009 av Dyver`n Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Er det kommet noe konkrete datoer for de nye Core i7 prosessorene? Core i7 950, 975 og den gjengen der. Er det også ventet nye Xeon modeller i samme gate? Er 950 den nye 940? Slik at det rett og slett er nye navn på samme prosessor? Eller er det andre forskjeller også? 920 er jo ikke akkurat ny lenger, så det er kanskje dumt å kjøpe nå, hvis det er nye modeller like rundt hjørnet. (det vil alltid komme noe nytt og bedre, og man kan vente til man blir blå i ansiktet, men å kjøpe noe som kanskje har kommet til EOL syklusen sin frister ikke så veldig). Stiller ikke noe kjempekrav i grunn, men det hadde vært morsomt å klare 4,0GHz blank, selv om ytelsen kan vise seg å bli lavere enn om jeg holder meg rundt 3,5GHz (så noe tester på akkurat dette, hvor 3,5GHz ytet bedre, siden 4,0GHz endte med at prosessoren throttlet). Kommer til å bruke luftkjøling (TRUE) med en relativt stillegående 1200rpm vifte og skal bruke det 24/7. Akkurat nå heller jeg mot en W3520, eller en i7 920 D0. Men hvis det viser seg at nye modeller er like rundt hjørnet så venter jeg heller en måned eller to. Lenke til kommentar
OldMan Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Noen som vet om xtremesystems har en liste over vilke 920/d0 batcher som er best? Fikk en DO med 3849a769 batch i går, har en dårlig følse med de høye uke tallene... 3849A769 ser jo lovende ut den. Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Kansje det ikke blir så ille da, den klarte 4,5ghz... Så da når jeg nok kansje målet mitt på 4,2ghz 24/7 oc.... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hvilket Gene kort snakkes det om her? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 ASUS Rampage 2 Extreme GENE http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=440916 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå