Gå til innhold

Intel Core™ i7 Quad/hexa Tråden -> Les Første Post!


Nizzen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Gøy med litt cpu power på 3dmark 06 :)

 

Liten klokk men ganske bra resultat fordeom:

 

http://service.futuremark.com/compare?3dm06=10821869

 

w3520 @ 4,1 ghz + ett 4870 512MB.

 

3DMark Score 19337 3DMarks

SM 2.0 Score 6960

SM 3.0 Score 8742

CPU Score 7136

 

Hvis jeg kjører på 4,3 ghz og klokker skjermkortet til 850 core, så blir det nok 20k med ett kort :p

 

 

Trenger ikke [email protected] for å kommer over 20k med single HD4870

Men det hjelper selvsagt med 32-bits OS (XP) i noen tilfelle. Men ikke i Cinebench10. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC
heite.. jeg har lyst på ny bios!!!!!!!!!!! gi meg 2x10.. NÅ! :D

Det kan du si... vi med P6T V2 ønsker oss ny bios av mer "elementære" grunner.

 

Jeg gikk litt lei nb temp "problemet" og bestilte termalright HR-05 * 2 og HR-09 * 2. Det gjør totalprisen på P6T V2 kortet til rett under 3k, inkludert "Manhattan light" look :whistle: .

 

Venter stadig på HR-03GTX RevA til 285 kortet... blir sikkert en grei 3Dmark score til slutt.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar
heite.. jeg har lyst på ny bios!!!!!!!!!!! gi meg 2x10.. NÅ! :D

Det kan du si... vi med P6T V2 ønsker oss ny bios av mer "elementære" grunner.

 

Jeg gikk litt lei nb temp "problemet" og bestilte termalright HR-05 * 2 og HR-09 * 2. Det gjør totalprisen på P6T V2 kortet til rett under 3k, inkludert "Manhattan light" look :whistle: .

 

Venter stadig på HR-03GTX RevA til 285 kortet... blir sikkert en grei 3Dmark score til slutt.

 

hmmmm, fungerer ikke den vanlige GTX kjøleren til 285? mener å huske at vi har noen sånne på jobben, men finner de ikke på nett.. rart.

 

heite.. jeg har lyst på ny bios!!!!!!!!!!! gi meg 2x10.. NÅ! :D

Få deg ett skikkelig kort :D

 

jeg var så lei UD5 kortet at jeg solgte det sammen med en maskin.. ny bios er forhåpentligvis rett rundt hjørnet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC
hmmmm, fungerer ikke den vanlige GTX kjøleren til 285? mener å huske at vi har noen sånne på jobben, men finner de ikke på nett.. rart.

Joda, men du må ha en annen vrm kjøling. DI har ikke lagt ut GTX på nettsidene, nei (Sjekka det tidligere)

Lenke til kommentar
hmmmm, fungerer ikke den vanlige GTX kjøleren til 285? mener å huske at vi har noen sånne på jobben, men finner de ikke på nett.. rart.

Joda, men du må ha en annen vrm kjøling. DI har ikke lagt ut GTX på nettsidene, nei (Sjekka det tidligere)

 

trenger vel strengt talt ikke kjøle vrm på 285..? mekk til noen små alu biter evt.

Lenke til kommentar
Trenger ikke [email protected] for å kommer over 20k med single HD4870

Men det hjelper selvsagt med 32-bits OS (XP) i noen tilfelle. Men ikke i Cinebench10. :p

 

Win7-64 er ihvertfall ikke egnet til 3d.

 

Jeg ble litt nysgjerrig, så jeg kjørte en runde 06. Jeg fikk knappe 19.000 med 4Ghz HT og 950/1085 på 4890.

 

Ganske tragisk resultat med Win7-64. Ser ut som jeg blir nødt til å børste støvet av gode gamle XP.

 

----------------

 

**dp**: Testet CPU-Tweaker ?

Lenke til kommentar
Kan dere med w3520 legge ved volt dere har i bios på ting? Kult å se hva dere må sette opp for deres overklokk :)

 

 

alt på stock bortsett i fra:

 

1.25v cpu (for 4200Mhz)

1.65v minne (for 800Mhz 8-8-8-24)

101Mhz PCIE

Endret av **dp**
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...