Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 W3520 cpuene blir shippet fra leverandør i dag, dette betyr at de 99% sikkert kommer i morgen. Hmmm... Når på dagen får dere vanligvis inn varer fra denne leverandøren ? Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 W3520 cpuene blir shippet fra leverandør i dag, dette betyr at de 99% sikkert kommer i morgen. Hmmm... Når på dagen får dere vanligvis inn varer fra denne leverandøren ? hei, jeg sender ut en "gruppesms" hvis de kommer i morgen, jeg skal prøve å følge med på sporing osv. Haakon Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hva med E55x0-CPUene? De har vel øøøørlite lavere multi, men vil ikke de også kunne være bra kjøp om man komemr seg over 200 BCLK? Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 er ikke D0 tror jeg..? vet ikke om de passer engang. uansett, jeg ber til høyere makter om at de faktisk kommer i morgen, og at vapo ls festene mine også kommer fra polen. Evga Classified + D0 + Vapo = gøy Lenke til kommentar
snakkesss Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Heisan Har ett lite spm her. Jeg hadde QPI/DRAM Core volt : 1.2750 og kjørte prime stabilt i timevis. Så prøvde jeg å klokke litt for høyt, så stoppe den opp under oppstart. Men når jeg nå går tilbake til den gamle stabile clocken som hadde QPI/DRAM Core volt : 1.2750 klikker prime etter 1 min maks. Jeg må nå opp i 1.3250 for å få det stabilt... Kan jeg ha ødelagt rammen eller noe?:S Endret 29. april 2009 av snakzz Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 "Vi kan ikke spesifikt bestille D0-stepping, derfor markedsføres det ikke selv om det muligens er det vi har på lager." Bare å la en ansatt bruke formiddagen å sortere pakker. Værre er det ikke. Håpløst. I håp om å motta W3520 onsdag satte jeg opp Asus kortet (P6T V2) på testplata i går. Kortet gikk ut av eska uten å bryte noe som helst av forsegling, denslags er visst ikke noe Asus legger vekt på. Kortet har "foxconn" trykka et par steder, tydelig at samme fabrikkene produserer for mange. He, he.. BIOS'en satt skeivt i sokkelen og var merka "Q" med sprit-tusj, heldigvis ingen bøyde pinner i CPU sokkelen såvidt jeg kunne se (ref. til Theo's sak tidligere). Da venter jeg i spenning på en CPU. Når jeg fyra mitt P6T Deluxe V2 for første gang så startet det ikke. Ikke noe fungerte før jeg brukte "reset" knappen på hovedkortet. Skulle nesten tro at noen hadde startet kortet med svært drøye instillinger før meg. ------------------------------- Kjapp test med Hyper 212 kjøler. Noctuan klarte jeg å bestille feil, så jeg fikk en til LGA775 istedenfor LGA1366. har du testet med 21x MP enda mr.formann? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 @**dp**: Dette Jetway kortet her, innehaver det SLi støtte? Nizzen og jeg diskuterte det for en stund siden og jeg begynte å pløye manualen etter info, stort sett alt jeg fant var CrossFire støtte, SLi er ikke nevnt fra Jetway sin side. Jeg skal fortsatt ha Classified, men hadde vært morsomt å vite om det hadde SLi eller ikke. Lenke til kommentar
formann Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 har du testet med 21x MP enda mr.formann? Nei, det har ikke kommet BIOS med støtte for 21x multi til dette kortet. (P6T Dlx V2) Kun til V1, noe som suger skikkelig. Jeg har ihvertfall ikke funnet en slik BIOS ennå. Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 har du testet med 21x MP enda mr.formann? Nei, det har ikke kommet BIOS med støtte for 21x multi til dette kortet. (P6T Dlx V2) Kun til V1, noe som suger skikkelig. Jeg har ihvertfall ikke funnet en slik BIOS ennå. kortet kan vel flashes med V1 bios..? noen skrev det ett eller annet sted.. @**dp**: Dette Jetway kortet her, innehaver det SLi støtte? Nizzen og jeg diskuterte det for en stund siden og jeg begynte å pløye manualen etter info, stort sett alt jeg fant var CrossFire støtte, SLi er ikke nevnt fra Jetway sin side. Jeg skal fortsatt ha Classified, men hadde vært morsomt å vite om det hadde SLi eller ikke. kortet har sli støtte, det står i manualen. (den som ligger i esken i hvert fall) det følger dog ikke med noen bridge til kortet, kommer i neste shipping. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Noen som har en Thermalright CPU monteringssett, Core i7 Socket 1366 til overs? Jeg må ha Lenke til kommentar
formann Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 kortet kan vel flashes med V1 bios..? noen skrev det ett eller annet sted.. Ja, det skal fungere, men det er masse stress. Jeg har ikke dårlig tid, så jeg venter litt. Regner med at det snart dukker opp ny BIOS. Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Heisan Har ett lite spm her. Jeg hadde QPI/DRAM Core volt : 1.2750 og kjørte prime stabilt i timevis. Så prøvde jeg å klokke litt for høyt, så stoppe den opp under oppstart. Men når jeg nå går tilbake til den gamle stabile clocken som hadde QPI/DRAM Core volt : 1.2750 klikker prime etter 1 min maks. Jeg må nå opp i 1.3250 for å få det stabilt... Kan jeg ha ødelagt rammen eller noe?:S Test din RAM med Memtest ( http://hcidesign.com/memtest/download.html ) først. QPI på 1.3250v er ikke for mye for 24/7 og du kan leve med det, men er alt annet (RAM dvider, timing, osv.) akkurat det samme som før? Endret 30. april 2009 av Sam_Oslo Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 30.04.09 07.25 OPPLASTET TIL DISTRIBUSJON 0001 OSLO Så gutter... hvis ikke bilen med Xeon brenner opp.. SÅ får dere cpu i dag! (jeg også.. hihi) sees i butikken! Lenke til kommentar
snakkesss Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Test din RAM med Memtest ( http://hcidesign.com/memtest/download.html ) først. QPI på 1.3250v er ikke for mye for 24/7 og du kan leve med det, men er alt annet (RAM dvider, timing, osv.) akkurat det samme som før? Alt det andre er på akkurat som før, ram divider, timings, ram volt, cpu volt osv. Ati Overclock Tuner : Manuel Cpu Ratio Setting : 19.0 BLCK FreQ : 185 PCIE Freq : 100 DRAM FreQ : Auto Uncore(ULCK Freq) : 16 X QPI Link Data Rate : 36 x Cpu Voltage : 1.250 QPI/DRAM Core Voltage : 1.2750 Dram Bus voltage : 1.64 Ram timings lagt inn på 8-8-8-24 Dette kjørte stabilt i timevis just, men nå må jeg sette QPI til 1.3250 for å få den til å fungere. Lenke til kommentar
OldMan Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 they are here...... Uke osv ? Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 they are here...... Uke osv ? 3845A935 5stk kom inn. alle er bestilt bort. Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 kanskje jeg skal åpne alle, og finne den beste..? Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) kanskje jeg skal åpne alle, og finne den beste..? hehehe tsja hvorfor ikke lurer på om jeg skal vente på 920 d0 eller gå for en xeon når jeg skal bygge.. hmm Endret 30. april 2009 av MiKA77 Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 da vet jeg om en viss oldman som blir sur og en nisse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå