Gjest Guttejente Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hei Er en gutt på 19 år som har tenkt lenge på å bytte kjønn. Det jeg først og fremst lurer på er hvor jeg skal begynne, har hørt at man begynner med et år der man tar piller med kvinnelige hormoner, noen som vet hvor jeg evt. kan få tak i slikt? Det jeg er ute etter her er bare medisinske data vil ikke ha noen diskusjon utover det (moral/etikk, psykologi osv.). Lenke til kommentar
elhacko Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) prøvd google? edit: fant en link http://www.bangkokplasticsurgery.com/ er en Tailandsk side. Endret 13. oktober 2008 av elhacko Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Skal du ha selve prosessen, eller hvor du må begynne? Vet ikke om selve prosessen men det går vel an å lese om på wikipedia omså bare for å få en viss anelse, ellers må du snakke med psykolog først for å få startet dette. Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Tror ikke dette er noe du bør eksperimentere med på egen hånd. Ser for meg at det fort kan gå galt. Kan denne linken hjelpe, eller er jeg helt på jordet? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Tipper det beste er å ta kontakt med fastlegen, som deretter sender deg til en spesialist. Lenke til kommentar
Ceburger Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Tror du kan finne mye mer nyttig information enten hos profesjonelle eller på spesialiserte internett sider og forum enn dette. Tror ikke gjenommsnitlige brukere på diskusjon har så mye kunnskap om selve prosessen. Jeg ville heller spurt "noen som vet om noen gode forum eller nettsteder der det diskuteres mye av slike temaer", kansje noen her vet om noe slikt. Kan desverre ikke hjelpe deg, er helt blank på temaet Lenke til kommentar
Kongen av Lassa Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Etter litt googling fant jeg http://www.transetreffet.net/. Tror du vil få bedre svar der eller på linken som okjatakk postet enn du vil få på dette forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg