Gå til innhold

Kulturo: Trailer: Valkyrie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ser greit ut, men synd at Tom Cruise skal ødelegge denne også, fordi han har et kjent ansikt, og spiller roller han pleier å passe til, men de rollene er altfor like. kunne de ikke bare funnet en annen skuespiller?

Lenke til kommentar

Men man forbinder ansiktet hans med alle de andre rollene han spiller, og det gjør det vanskelig å sette seg inn i hvem han er i filmen og personligheten til karakteren hans. Fordi han spiller ofte roller som er veldig like, selvom han er veldig god i det da blir man dritlei.

Men det blir gøy å se en ny ww2 film, fordi det er lenge siden.

Lenke til kommentar

Tyskerne har da alle muligheter til å lage en slik film sjæl. Klarer de ikke det så kan amerikanerne da få ha med så mange engelsktalende tyskere de bare vil, og så kan alle de som ikke takler det aspektet vente på at Tyskland får ut fingeren.

Og Tom Cruise er en langt over middels god skuespiller, så jeg ser ikke helt problemet.

Lenke til kommentar
Tyskerne har da alle muligheter til å lage en slik film sjæl. Klarer de ikke det så kan amerikanerne da få ha med så mange engelsktalende tyskere de bare vil, og så kan alle de som ikke takler det aspektet vente på at Tyskland får ut fingeren.

Og Tom Cruise er en langt over middels god skuespiller, så jeg ser ikke helt problemet.

Poenget mitt var at det hele ville blitt mye mer autentisk hvis de tyske soldatene faktisk snakket tysk.

Lenke til kommentar
Dessuten tror jeg Tom Cruise hadde spansk på videregående.
Uhm...så dette skulle ha vært en Spansk-talende film? :wee:

Var det jeg lurte på også =P

åja, hvis han ikke hadde valgt spansk på vgs, men heller tysk, så kunne han ha instruert tyske skuespillere om de hadde hatt noen og hvis han hadde husket noe av det.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig, men jeg forventer ikke at amerikanske studioer spytter inn masse penger inn i en tysktalende produksjon. Dessuten tror jeg Tom Cruise hadde spansk på videregående.

Kvifor ikkje? Det er dei største filmselskapene, hadde ikkje vore dumt å prøvd å lage film på eit anna språk enn engelsk til ein forandring. Treng ikkje være eit tysk studio som lager ein film der tyskere faktisk prater tysk.

Lenke til kommentar
Kvifor ikkje? Det er dei største filmselskapene, hadde ikkje vore dumt å prøvd å lage film på eit anna språk enn engelsk til ein forandring. Treng ikkje være eit tysk studio som lager ein film der tyskere faktisk prater tysk.

Jeg vil da selvsagt at tyskere skal prate tysk, men nå er det først og fremst snakk om hva jeg forventer av amerikanske filmselskap. Og jeg forventer ikke at de skal spytte inn masse penger i et risky prosjekt hvor alle preiker tysk, rett og slett fordi det minsker sjansene for penger i kasse hjemme i Statene.

Lenke til kommentar

Det har de faktisk gjort og. Stauffenberg heter den. Ikke sånn kjempegod, men grei å se. Ikke akkurat en høybudsjettsfilm, men kanskje ikke så lavt heller. De snakker ihvertfall tysk.

Fikk faktisk litt lyst til å se denne filmen siden jeg har sett Stauffenberg, så flere likheter. Men må si det skurrer litt med amerikansktalende tyskere ja. :p

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...