Gå til innhold

ASUS Eee PC S101 til Norge?

OV-103

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter framgangen på de andre modellene, vil jeg tippe noen måneder (hvis den kommer).

Den var nice, har ikke sett den før. Hele poenget med den er at den er enda tynnere enn de andre modellene?

banner.jpg

Ellers ser det ut som den har noe av de samme specsene som 1000 (uten H), men med litt mindre batteritid (forståelig at det ikke er plass til 6-cell)

Lenke til kommentar

Både tykkelsen, vekta (1065 gram) og det at den har 10.2" skjerm var det som gjorde utslaget for meg. Selv om jeg tviler på at 0.2" mer skjerm er så merkbart.

Det at den kommer i "Graphite" farge tror jeg også kan bli bra.

Specs.

EDIT: Tydeligvis kommer den til resten av europa midt i november. Håper bare det gjelder oss også.

Link

Endret av OV-103
Lenke til kommentar
MSI wind 10", Asus 10" og alle den andre ultraportable med 10" skjerm er egenlig en 10.2" så den har ikke noe større skjerm enn noen av de andre :p

Ifølge ASUS sin oversikt har alle de andre modellene deres 10", mens S101 har 10.2", men det kan jo være en avrundingsgreie.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ja, den kommer med både XP og Linux. PS: Har startet en egen tråd hvor man kan legge inn erfaringer, tester osv. Se lenger ned "bærbar pc"

Linux versjonen skal visst ha 30gb ssd! Og XP skal ha 16gb. Jeg har kun sett den med windows XP, men har lest at den skal komme med linux også. (Om den kommer til Norge med det er uvisst)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...