tendilenz Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Samboerens PC trenger en oppgradering. Trodde det var et brukbart stort kabinett inntil jeg åpnet opp for å sjekke om det er plass til en tredje harddisk. Og det var det egentlig ikke. Ingen ledige plasser ihvertfall. Det er jo selvsagt plass til en disk til men da blir den liggende litt uggent til. Spørsmålet blir da: må den plasseres i en HD-ramme, kan den f.eks ligge rett på bunnen av kabinettet eller kan den ligge litt innimellom (så lenge den ikke kommer borti deler på hovedkortet selvsagt)? Noen som har tips så man kan mekke det til på en eller annen måte? Endret 13. oktober 2008 av tendilenz Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hei! Har du tenkt på muligheten til å gjøre om noen av 5,25"brønnene om til 3,5"? Du får kjøpt drevrammer som gjør om 2x5,25" til 3x3,5" Harddisken kan ligge hvordan du en vil legge den, men om du skal bruke en jallaløsning anbefaler jeg enten patentbånd (metallbånd med hull) eller strips. Lykke til Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Jallaløsning er mest fristende ja, men kanskje med litt strips for skam skyld Mener å huske det bare var én 5.25 brønn igjen, klemt inn mellom en minnekortstasjon og DVD-stasjonen, men kan kanskje ramme den inn der (1 til 1 adaptere finnes vel også)? Må sjekkes ut ved neste anledning. Takk for tips. EDIT: Denne kan jeg kanskje bruke? Endret 14. oktober 2008 av tendilenz Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Du har sikkert funnet ut av det til nå, men ja, den kan brukes Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Jepp, disken surrer og går så fint inne på plassen sin. Droppet HD-ramme, men fikk festet den inn på et vis. Forøvrig ny rekord når det gjelder leveringstid. Bestilte fra komplett.no mandag sen kveld, disken levert av Posten på døra tirsdag ettermiddag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå