Hanfrapubennedigata Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Etter å ha vært på kulturo.no å lagt inn et innlegg i forumet der, går den ikke tilbake til det gode gamle! Jeg kommer ikke fram til startsiden på diskusjon.no, men får bare opp liste over underforaer i kultur. Er det noen som vet hvordan jeg skal fikse dette? Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Merket det samme, både på hardware.no og kulturo.no. Hvorfor det ble sånn vet jeg ikke, men det forsvant når jeg slettet private data (i firefox). Lenke til kommentar
Kris Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Du kan bytte selv, nederst på siden: Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hey! Det var snedig :!: Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Etter å ha vært på kulturo.no å lagt inn et innlegg i forumet der, går den ikke tilbake til det gode gamle! Jeg kommer ikke fram til startsiden på diskusjon.no, men får bare opp liste over underforaer i kultur. Er det noen som vet hvordan jeg skal fikse dette? Dette går bort av seg selv etter hvert hos meg, i alle fall. Men den enkleste måten å løse det manuelt på er å føre inn følgende i adresselinja: http://www.diskusjon.no/index.php?&s=diskusjon.no Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg