Salten Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hei Sliter med å få snakke i mikken når eg er på xbox live, teamtalk. Bruker det headsette som fulger med i xbox elite pakken:-D Noen som kan komme med et kjappt svar om koss eg må gjør det? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Citus Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Man plugger inn headsettet under xbox 360 kontrollen..And then skrur man på brytern som er på mini kontrollen på kabelen man skrur opp lyden og bang nå funker det hvis den er trådløs så vet jeg ikke.. Lenke til kommentar
Salten Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Man plugger inn headsettet under xbox 360 kontrollen..And then skrur man på brytern som er på mini kontrollen på kabelen man skrur opp lyden og bang nå funker det hvis den er trådløs så vet jeg ikke.. Takker du vett keffor et eg mener ? for du har jo grøn og orange, grøn så antar eg den er på ? Men når du snakker, kommer det ikke opp på tv'n at du snakker liksom ? Får det bare ikke te å stemme eg :/ Lenke til kommentar
Citus Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Vel den kommer opp på headsettet tror det er eneste måten å få det på denne måten :s du får ikke lyd fra mic på tven hvis du vil også prate desverre :s eller i det minste fikk jeg det og ja den skal være på den grønne Lenke til kommentar
Salten Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Vel den kommer opp på headsettet tror det er eneste måten å få det på denne måten :s du får ikke lyd fra mic på tven hvis du vil også prate desverre :s eller i det minste fikk jeg det og ja den skal være på den grønne Ja kommer headsett tegn oppe til høgre, og nicke ditt Om du snakker? Nei vil bare prate å få kontakt med di andre:p Spiller BadCompany:-) For kan høre dem andre snakke, men ikke di når eg snakker til dem :/ Kan ver noe gale med hele headsette ? Lenke til kommentar
Citus Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Tror ikke det er noe gærnt...GOD dumme meg så på miccen min nå den skal være på det orange fargen der er problemet løst jeg får badf company om par dager da kan vi game Lenke til kommentar
Salten Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Tror ikke det er noe gærnt...GOD dumme meg så på miccen min nå den skal være på det orange fargen der er problemet løst jeg får badf company om par dager da kan vi game Får prøve på orange da, si fra når du kan game da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå