Gå til innhold

Mest ressursvennlige nettleser til Windows?

Anbefalte innlegg

Jeg har en to år gammel Acer Travelmate som kjører XP pro. Maskinen er ikke så veldig sprek lengre, men jeg kan spille noen spill på den. Men, for å ha maskinen raskest mulig hele tiden, lurer jeg på hvilken nettleser som er den mest ressursvennlige? Både på papiret, og ta gjerne med erfaringer også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
K-meleon er vel en av de aller minst ressurskrevende nettleserne for windows. Den egner seg veldig godt for eldre maskiner med minmalt av ram, og den er nok like rask som Firefox og opera når det kommer til loading av sider. men selvfølgelig er den veldig enkel og innhar jo ikke så mange flere funksjoner enn det å nettop loade nettsider.
Lenke til kommentar
K-meleon er vel en av de aller minst ressurskrevende nettleserne for windows. Den egner seg veldig godt for eldre maskiner med minmalt av ram, og den er nok like rask som Firefox og opera når det kommer til loading av sider. men selvfølgelig er den veldig enkel og innhar jo ikke så mange flere funksjoner enn det å nettop loade nettsider.

Takker. :) Sitter og bruker denne nå, maskinen oppfører seg helt annerledes! :D Takker så mye. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...