trulseth Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Ludo? Har du noen gang spilla ludo SP kanskje. Ludo er et MP-spill av værste sort.. Men jeg tror nok Splinter Cell er et godt valg.. Og WC3 er evig rått (blizzard kan det med å lage spill). Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 WarCraft 3 og StarCraft har utrolig bra campaign og er artige å spille i custom game óg. Ellers er vel CM4 å anbefale og Baldurs Gate 2 hvis du har GOD tid. JK2 er heller ikkje dårlig. Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Hvis du ikke har PS2 eller XBOX vil jeg anbefale Metal Gear Solid 2: Substance. Holder på å spille det nå, et kjempespill. Har seffers kjøpt PSX->USB overgang hos clas ohlson. Funker perfekt med min gamle PSX-kontroll. Ellers er Warcraft 3 et av de kjekkeste spillene. Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Helt klart Morrowind med Tribunal Expansion og litt artige Plug-Ins! Det er månedsvis med ûberfun! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Spill Championship Manager 3... Det er utrolig vanedannende (cm4 virker dårlig) Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 skirimish er jo for enkelt, selv mot brutal, bare bygge masse commanche (usa) eller overlords (kina) men om man spiller mot en 8 brutal som er alliert kan det for bli verre Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Du må skaffe deg Generals og Warcraft III,og MOHAA singleplayer er ikke så gale det heller Lenke til kommentar
ilex Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 i fps sjangeren har du ihvertfall disse som står seg ut siste året [*] No One Lives Forever 2 [*] Jedi Knight 2 : Jedi Outcast [*] Undying (begynner å bli gammelt, men vannvittig stemning) JK2 blir vel en TPF (third person fencer )etterhvert som du får lightsaberen da. eller så kan du jo hente ned diverse emulatorer for gode gamle systemer, som bl.a. NES, SNES, N64, CPS2 og masse amiga og c64. www.retrogames.com www.zophar.net Lenke til kommentar
sinmate Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Bytt generals ut med warcraft III, warcraft eie generals lett vel vi kan jo se hvordan de jævla alvene klarer seg mot en hær tanks og et par nukes........(ikke et pent syn) Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Bytt generals ut med warcraft III, warcraft eie generals lett vel vi kan jo se hvordan de bidige alvene klarer seg mot en hær tanks og et par nukes........(ikke et pent syn) det er akkurat det... det er kjedelig å spille med realistiske å "hverdagslige" våpen, da er alvene gode å ha Lenke til kommentar
sinmate Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 jeg syntes nå alvene kan holde seg til det de er god til.... nemlig å drive homs skogen..... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 både wc3 og generals er drit morsomt og burde spilles Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 CC Generals er FOR LETT etter 3 dagers spilling slår jeg 8 computere på Hard! Vanskeligt å finne servere på inter nett som er raske nok oxo men CC generals et fantastiskt spill! PS har 1 MB bredbånd så der er ikke problemet! Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 At dere kan klare å glemme NOLF og NOLF2!!!!Shame on you guys.. Morsommere SP skal man lete lenge etter! Lenge leve Cate Archer Så enig, Så enig, fantastiske sp spill begge to! Tror aldri jeg har ledd mer enn når jeg spilte de! Vil også legge til Unreal 2 og Medal Of Honor hvis du ikke har spilt dem Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 jeg syntes nå alvene kan holde seg til det de er god til.... nemlig å drive homs skogen..... den var god... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå