FlaSch Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 OK, jeg har sitti på ræva med internett i ca 3-4 år og spillt multiplayer spill, nå plutselig må jeg flytte til muttern , og leve uten internett i 3-4 uker, hva FAEN skal jeg spille??? Spill jeg har: Mafia Splinter Cell Battlefield1942 (gidder ikke tenke på å spille SP engang, om det ikke er for å øve fly eller.no:P) Half Life (orker ikke sp der heller) Quake 2 og 3 UT2k3 (no way, sp sux) Deus Ex (regner med jeg endelig skal få tid til å sette meg ned å runne det, hihi, gleder meg nesten litt :wink: ) Vel, det er vel det jeg har som er aktuellt nå, hva skal jeg kjøpe? hva kan jeg laste ned? jeg må ha noe å finne på til enhver tid i 3-4 uker fremover. Noen filmtips? Hva som helst... (jeg kommer sikkert til å være ute å skate en del, , bare for å påpeke det faktum at jeg har et liv ved siden av PC, hihi) Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Du kan jo skaffe deg noen av disse: [*]C&C Generals [*]Red Faction [*]Age of Mythology Er mange flere, spørs hva du liker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 -unreal 2 - championship manager 4 Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Hvis det kun skal være blant spillene du har, vil jeg si: Deus Ex Splinter Cell Mafia ganske bra alle sammen, men personlig mener jeg Deus Ex er best Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Du kan jo skaffe deg noen av disse: [*]C&C Generals [*]Red Faction [*]Age of Mythology Er mange flere, spørs hva du liker. Enig, Generals er sinnsjukt morro, går ikkje lei av skirmish engang eg og Red Faction er et moderne half life, VELDIG bra! Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Let på nettet og se om du finner gamle DOS spill, evnt en emulator og C64 el.l. Da har du morro for mange uker Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Bytt generals ut med warcraft III, warcraft eie generals lett Lenke til kommentar
aschj Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Championship Manager 4. Du trenger ikke mer SP :smile: Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Bytt generals ut med warcraft III, warcraft eie generals lett Smak og behag, begge er sinnsvakt gode.. Lenke til kommentar
simes Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Kjøp deg Neverwinter Nights eller Morrowind. Da har du noe å bryne deg på.. Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Sim city 4 ellers alle de som er nevt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 At dere kan klare å glemme NOLF og NOLF2!!!! Shame on you guys.. Morsommere SP skal man lete lenge etter! Lenge leve Cate Archer mvh. Beret Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 warcraft 3 er langt meir polert enn c&c:generals, finnes og evig mange kjekke mods til warcraft 3 ellers kan eg og anbefale Total Annihilation gjerne med Expansions men uten internett så meiner eg at du bør bruke penger på ein tv-konsoll feks gamecube med metroid prime, supermario eller zelda Lenke til kommentar
Legionaire Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Morrowind og Tribunal skal jeg love deg er MANGEN timers underholdning :wink: Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 C&CG og WC3 er eplebanan, men C&CG er bedre hvis du ikke har nett... eller... WC3 er bedre hvis du HAR nett, sånn blir det... synes begge to er knasgøy! men WC3 har en ting som C&CG ikke viser tegn til i det hele tatt: en gripende historie (eventuelt historie i det hele tatt... ) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 eh???? Generals singleplayer??? er dere korka eller? det tar jo tops 12 timer å runde heile spillet ffs.... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 eh???? Generals singleplayer??? er dere korka eller? det tar jo tops 12 timer å runde heile spillet ffs.... på brutal asså? jaja, du legger vel sjela di i det, da... jeg synes jaffal det er veldig gøy med skirmish... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå