Gjest Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hei! Har tenkt å kjøpe PS3 snart og tenkte eg trenger en ny TV. Vil helst ha en 32-tommer eller en 37-tommer til under 4000 kr, men er ikkje spesielt flink med TV-er og det er så mange å velge mellom, lurte jeg på om det er noen spesielle som står ut fra mengden som dere anbefaler? Vil hovedsaklig bli brukt til PS3/Wii/DvD/Blu-Ray. Har ikke så store planer om å se på "vanlig TV" med den. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Er i akkurat samme situasjon som deg, bare jeg har Xbox 360. Jeg har sett litt på denne TVen. Den ser forsåvidt greit ut, og jeg har funnet ut av jeg ikke trenger noe større enn 32". Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har Tatung V32MCAK , er godt fornøyd og anbefaler den, eller etterfølgermodellen V32MAAK med en smule bedre kontrast og responstid. Pris under 4000, både på postordre og over disk på Datakjeden. Helt grei og OK TV med naturtro bildekvalitet og rimelig god lyd for sin prisklasse, hvor man ikke betaler ekstra for navnet. Produsert i Tsjekkia av et Taiwans største og mest velrenommerte firmaer. Jeg kjøpte den etter å ha lest om den her på forumet og i test i Aftenposten. V32MAAK (ny modell) hos Amentio http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...86;c:36211;r:pg hos Yaha http://www.yaha.no/y.asp?pd=263097&og=...=130&ug=467 hos Multicom http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p...6;c:100867;r:pg Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg er skeptisk til slike billigmerker uten å ha sett på det selv. Og så er utsende ganske viktig for meg. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg er skeptisk til slike billigmerker uten å ha sett på det selv. Og så er utsende ganske viktig for meg. Det er lurt å gå i butikk og se selv, ja. Jeg gjorde det, og valgte bort billigmodeller fra det koreanske billigmerket Samsung. Og ble imponert over bilde og lydkvalitet på enda billigere taiwanske Tatung. Vil man unngå billigmerker, kanskje dette er et alternativ? Sony med innebygget bakkenett-digtaltuner, riktignok et par tusen dyrere. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Er i akkurat samme situasjon som deg, bare jeg har Xbox 360.Jeg har sett litt på denne TVen. Den ser forsåvidt greit ut, og jeg har funnet ut av jeg ikke trenger noe større enn 32". Den er jeg veldig skeptisk til, bør ikke kjøpes uten å sees først. Samsug LE32A336 er i Samsungs billigste serie, jeg har ikke sett den selv, men forgjengerne i fjorårets billigserie med S i modellnavnet hadde middelmådig bildekvalitet og utmerket seg med plastikkreiseradiolyd, til tross for at de i likhet med denne hadde digre sidemonterte høytalere, noe som også får TV-en til å se stor, klumpete og gammeldags ut. Skal man kjøpe Samsung, bør man vurdere å gå opp fra de som har A3 til de som har A4 i modellbetegnelsen, det skal være en bedre serie, uten å være dramatisk dyrere. Og har en langt mer tidsmessig design. LE32A457, LE32A437. Endret 14. oktober 2008 av Svinks Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Skal man kjøpe Samsung, bør man vurdere å gå opp fra de som har A3 til de som har A4 i modellbetegnelsen, det skal være en bedre serie, uten å være dramatisk dyrere. Og har en langt mer tidsmessig design. LE32A457, LE32A437. 500kr mer for noe du sier er bedre kan jeg leve med. Vet du om noen tester av noen av de du linket til? Edit: Lyden har ikke mye å si, jeg bruker surroundanlegget mitt istedenfor lyden på TVen Endret 14. oktober 2008 av Kontorstol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå