Bendorama Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det sier nå i alle fall videon:), får håpe at går an å stole på det:D. Ser frem til det i alle fall jeg. http://www.youtube.com/watch?v=d5XKYVdI8SQ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Den var rett og slett DÅRLIG. Typisk halvferdig drittfilm, med masse skrivefeil og tekst på feil sted osv. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Det var noe dritt. 1) Bruker WMM. 2) Dårlig bruk av tekst. 3) Dårlig musikk. Passer liksom ikke inn. 4) Ser ut som forfatteren er en fjortiss med 0 erfaring innen videomaking. Dårlige greier. Snakker nå om begge videoene til denne PinguNOR. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ordbok? Følge med i norsktimene? Inneha et ørlite ønske om å ikke bli oppfattet som en evneveik unge? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Hehe, er ening med dere der, men nå er ikke jeg den mest prikede på skrivefeil, jeg mener i alle fall den filmen som er laga før er ganske morsom:D Hehe min humor da.... Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Latterlig amatørmessig. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg tror nesten det er mening at det skal være det også. Ingen av pingu filma som noen gang er laget med tekst er pro, det skal være amatør og elendig, og folk virker som liker det, jeg liker det:). Folk er alt for "perfekte" for tia. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Er forsåvidt ikke utføringen jeg tenker på, men selve konseptet. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Ja, hele greia! Fra starten der svensker teksta det, Veldig amtør, men morsomt:). Er noe av sjarmen, EDIT: men men skal ikke krangle jeg, folk har forskjelig humor og meninger:). og det er jo BRA Endret 15. oktober 2008 av NadaX7 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Så mange skrivefeil at filmmakerne skulle blitt anmeldt for drap på det norske språk. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Tror du skal se filmene jeg, så finner du fort ut at jeg tror de driter i retting, få det unna gjort og drit i om det er rett, vanlige folk forstår det jo i alle fall:). Virker lite som de bryr seg om feil i alle fall. Haha,men jo man finner fort 100 feil på filmene.... Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Det er fåfengt å prøve og forsvare det humoristiske aspektet til slikt søppel. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Folk som er for perfekte for tia som sakt:P Folk skal kun ha ekte film redigerer og helst i HD, da er det kvalitet. Mens noe som er et fenomen siden svesker laget det, det er for dårlig på grunn av skrive feil. Men så klart, enkelte sliter nok å lese, og dere sliter nokk enda mer med noe skrivfeil til stedet, så jeg skjøner jo egnetlig det. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 det trenger ikke å være i HD eller bra redigert for å være morsomt, heller ikke perfekt. Det eneste som kreves for at en film skal være morsom er at den er morsom. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Stavefeil kan jeg lett ignorere, men her var det saa groteskt fremtredende at det overdöver det lille som er av humor helt totalt. Lenke til kommentar
Newbie1KENuubie Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 De svenske versjonene er bra, dette var bare jalla Lite gjennomtenkte replikker, ser ut som det er mekka sammen på gutterommet på 10 minutter. Veldig mange skrivefeil, tar vekk fokus fra humoren. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Det jeg vil kalle en dårlig etterlikning. Lenke til kommentar
Newbie1KENuubie Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Så mange skrivefeil at filmmakerne skulle blitt anmeldt for drap på det norske språk. Det holder egentlig at du kaller det en dårlig etterligning. Trenger ikke å utdype så mye da vet du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå