Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Kjøpe stillegående kabinett

Anbefalte innlegg

Jeg har bestemt meg å kjøpe et nytt kabinett, da det ikke er god nok luftgjennomstrømning i det gamle mer :p

Kabinettet må oppfylle tre krav:

-Ikke være veldig dyrt, fordi det har jeg rett og slett ikkr råd til xP

-Kjøle godt, så jeg slipper å ha altfor mye viftestøy.

-Se ålreit ut, jeg syns mange kabinetter ser veldig overdrevne ut idag, er jeg den eneste?

De delene som varmer er XFX Gf 8800GTX og Intel Q6600 @ 3GHz.

Tenkte litt på NZXT Hush, men er det bare feste for 2 x 120mm vifter?

Vet noen om det er nok forresten?

Hjelp settes veldig stor pris på =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har vurdert å kjøpe det, men synes det var litt dyrt, også har to av mine venner det fra før. Så prøvde egentlig å finne et annet alternativ til det xP

Vil ikke si at 1000 kroner er så dyrt for et kabinett da, men som du sier så har to av vennene dine kabinettet så kansje du bør se på noe annet.

Lenke til kommentar
Hva med Antec Nine Hundred? Siden det er vifte kontroll på alle viftene setter du bare på de på "Low" bråker ingenting da... Eneste bakdelen med Antec 900 er lysene i viftene, mener jeg.

Har hørt at harddisker bråker en del i det kabinettet.

Det har ikke jeg merket, sikker på at det ikke er de du har hørt av som har noen harddisker som generelt bråker mye?

Lenke til kommentar

De som mener Antec Nine Hundred bråker mye, har ikke alt bra i toppetasjen. Hvis maskinen bråker mye i Antec Nine Hundred(med viftene på "low") så garanterer jeg at det er vifta til en av de andre konponentene. F .eks skjermkort eller CPU.

Og om viftene kjører på "low" så kjøler de uansett veldig godt

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg hadde hush kabinettet. det er lite og stilig, men var ikke bra nok for meg. brukte 9800gx2 og det ble så varmt at PSU viften gikk ekstremt fort for å prøve å holde tritt med varmluften som steg opp. så jeg sendte det tilbake. prøv heller et annet. dessuten har det litt dårlig plass.

Lenke til kommentar
Hva med Antec Nine Hundred? Siden det er vifte kontroll på alle viftene setter du bare på de på "Low" bråker ingenting da... Eneste bakdelen med Antec 900 er lysene i viftene, mener jeg.

Synes det er litt volsomt, vil helst ha et uten plexiglass, og som er ganske enkelt. Men virker som et fint kabinett for de som vil vise pc'n sin litt mer frem =)

Hvis du ikke vil ha vindu i kabinettet vil jeg anbefale Antec Three Hundred. Hva mener du om det da?

Lenke til kommentar

Synes det er litt volsomt, vil helst ha et uten plexiglass, og som er ganske enkelt. Men virker som et fint kabinett for de som vil vise pc'n sin litt mer frem =)

Hvis du ikke vil ha vindu i kabinettet vil jeg anbefale Antec Three Hundred. Hva mener du om det da?

Hm, er ganske kresen på kabinetter, men skal vurdere det.

Setter også pris på andre forslag. =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...