Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vondt å nyse

Gjest Vondt å nyse

Anbefalte innlegg

Gjest Vondt å nyse

Heyy! Jeg er en gutt på 16 år. I det siste har eg fått forferdelige smerter i penis når jeg nyser, noen som vet hva dette er? prøvd å google og alt finner ikke noen ting :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er litt vanskelig å finne en årsaksammenheng mellom nysing og smerter i penis. Hva jeg vet finnes det ingen tilstander/syndromer/sykdommer, som passer det du beskriver.

Hva jeg dog kan tenke meg er at når du nyser, reagerer muskulaturen i buken, som igjen henger sammen med muskulaturen rundt penis.

Kanskje du kunne beskrive smertene litt bedre, stikkende, molende, pulserende, etc. Prøv deg samtidig på å gjenta bevegelsene som når du nyser for å se om du kan fremprovosere smertene.

Lenke til kommentar
Gjest VOndt å nyse

har bare opplevd dette 3 ganger på 1 uke men har hat litt problemer med å tisse i di 4 forrige ukene men det er over nå, har også følt at ballene er mer følsome og det er vondt å gå av og til.. håper dette hjelper mer

Lenke til kommentar

Jeg lurer på det samme, men da mer i retning av pungen. :!: Kan beskrive smerten som stikkende, men konstant i godt og vel 5 sekunder. Har opplevd det samme når jeg har brekt meg; ikke bare når jeg nyser. Nå skal det nevnes at dette bare skjer noen ganger, men er jo litt creepy. Jeg er da ikke jomfru at all, så det kan godt være noe skumle saker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...