-Fisker- Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg er på utkikk etter en god og varm dun jakke som ikke er noe problem og bruke på fjellet i -5 grader Men som er også er god til vanelig bruk som på skole og vanelige vinterdager hjemme. Jeg vil ikke bla opp 2000 kr for en jakke,så jeg håper dere finner noe billigere? Det hat vært perfekt om dere har gjort det! Auksjoner på ebay eller noen andre sider,spiller ingen rolle bare den tåller noen - grader! Håper på Raske og gode svar! Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Fikk noe reklame idag, fra g-sport tror jeg, hvor de hadde Nike Dun jakker til rundt 1000 spenn, så faktisk helt greie ut, men vetke åssen det er med passform og slikt da Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 North Face Summit Series har noen gode. Jeg bruker hvertfall min på fjellet.. vet ikke hva de koster, da jeg var så heldig å få en slik i gave! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå