super_1990 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Hei Har en gammel pc, hvor skjermkortet nettopp tok kvelden, satte inn mitt gammle skjermkort, men er ikke mye kraft i det. Så jeg tenkte jeg skulle muligens skulle oppgradere noe av innmaten siden jeg først skal bestille nytt skjermkort, men har ikke akkuratt så veldig mye penger, og jeg oppgraderer pcen ikke så ofte så vil helts ha noe som kanskje varer litt. Tenkte på Intel E8500 Asus P5Q pro P45 Kingston DDR2 HyperX PC8500 ATI HD 4870 eller ATI HD 4850 Skal muligens overklokke litt, men vet ikke om ram'en lar seg så lett overklokke håper noen av dere kan svare på det. Og hvis jeg bestiller det HD4870 kortet vil min 400W northQ kunne greie å dra det? har bare 2 harddisker og 2 vifer i kassa. Jeg vil også skaffe dette så billig som mulig så om dere har noen bedre valg så er jeg åpent for det meste, og vil noen av komponetene snart falle i pris hvis jeg venter litt? takk for alle svar Endret 13. oktober 2008 av super_1990 Lenke til kommentar
super_1990 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Prøvde å sette sammen den nye pcen med en power supply calculator og den kom opp i 395w, så er veldig usikker på om min gammle strømforsyning vil kunne dra den, noen som vet noe om det kan gå? Power Supply calculatoren jeg brukte link til Strømforsyningen min Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Du bør absolutt ha ny PSU. NorthQ er også av dårlig kvalitet. Kjøp deg en Corsair PSU. De er relativt billige,er veldig stillegående og av svært god kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå