HLSolbjorg Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) jeg kjeda meg litt, så jeg lagde en vbs fil som åpner en batch fil, som gjør litt av hvert.... Hvordan kan jeg fjerne det krysset? (X knappen, for å lukke programmet) Da skal man ikke kunne lukke command prompt uten en kommando.. har laget et slags harmløst batch virus EDIT: m=msgbox("Are you sure you want to wipe all your files?",48+4,"Error") if m=(vbyes)then Const NORMAL_WINDOW = 1 Dim Shell, sParams Set Shell = CreateObject("Shell.Application") Shell.ShellExecute "Fake Virus.bat", sParams, , , NORMAL_WINDOW Set Shell = Nothing end if if m=(vbno) then m=msgbox("Are you sure you want to wipe all your files?",48+4,"Error") if m=(vbyes)then Const NORMAL_WINDOW = 1 Dim Shell, sParams Set Shell = CreateObject("Shell.Application") Shell.ShellExecute "Fake Virus.bat", sParams, , , NORMAL_WINDOW Set Shell = Nothing end if if m=(vbno) then Const NORMAL_WINDOW = 1 Dim Shell, sParams Set Shell = CreateObject("Shell.Application") Shell.ShellExecute "Fake Virus.bat", sParams, , , NORMAL_WINDOW Set Shell = Nothing end if Når jeg prøver den, får jeg: Prøvde å følge denne guiden, men skjønte ikke så mye.. BTW, detta er første gang jeg prøver vbs og batch... Endret 13. oktober 2008 av HLSolbjorg Lenke til kommentar
sxxxe83 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Nå er ikke jeg noen "racer" på hverken Visual Basic Script (vbs) eller Visual Studio (VS), men guiden du prøvde å følge er vel rettet mot VS om jeg ikke leste helt feil. Ikke sikkert coden funker om hverandre helt uten modifikasjon... sXe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå