Complexity Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Brodern vil ha seg ny maskin, og jeg er rimelig utdatert innen hardware. Så noen som hadde gidda å sette opp ett greit oppsett? på komplett.no helst. Pris: 4-5 tusen, helst så billig som mulig, Bruksområde: Surfing - film og Flightsim X (trenger ikke full grafikk, men må kunne kjøre det helt greit) Tenkte på Athlon 64 x2 6000+ cpu, siden den er så billig for tiden, eller er det noe bedre som gir mer for pengene? 500gb hdd er vel det som gir mest plass for pengene atm? 2Gb ram skulle vel holde? (tror ikke det blir kjørt vista 64 med det første, holder nokk med xp 32 i begynnelsen) Greit skjermkort som gir mest ytelse for pengene? Hovedkort er jeg rimelig utdatert på, men har fått med meg at MSI ikke er tingen, så vil ikke ha msi. Trenger heller ikke det nyeste av det nyeste chipsettet, men heller ikke det gamleste av det gamle. Psu? Vil ha en billig og stabil en. Kabinett og skjerm trengs ikke. Noen forslag til hva som gir mest bang 4 teh bucks? mvh. Complexity Lenke til kommentar
ragnarocc Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Se prisforslagstråden. Den til 4000kr er et knakanes godt alternativ for ditt bruk vil jeg tro. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Så rimelig grei ut den dær ja, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå