Kimannjer Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Tatt på bakklandet i Trondheim, i dag da jeg spaserte meg en tur for bilder til oktoberfesten. Endte opp med et annet i oktoberfesten, så jeg poster det her. Nikon D200 | Lensbaby 3G | f/4 | 1/640 sec | ISO 100 Takk for all kritikk Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) syns det er noe rart med skarpheten her. edit: aha lensbaby Endret 13. oktober 2008 av Phaser_ Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Litt tøft bilde, men jeg synes at én av frontlyktene skulle vært i fokus. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg skal være enig i at minst en av liktene burde vært i fokus. Muligens burde hele fronten vært i fokus - det er jo der personligheten til bilen ligger. Jeg selv synes også at bilen kunne vært litt lysere; muligens med litt mer kontrast. Men det er kanskje ikke det du var ute etter ? Tom Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Dere har rett i det, det har vært fint med en lykt i fokus i allefall. Men bildet ble et snapshot mens jeg gikk forbi så ikke en gang i søkeren, fokusen var låst sånn ca passe til ting rundt meg.Så det gikk litt for fort for seg. Får dra tilbake en dag og prøve igjen kanskje. Muligens det kunne vært litt lysere. Det har du rett i. Får se om jeg fikser det når jeg kommer på pc-en min.. Er til min far nå, og der har jeg verken bildet eller redigeringsprogram. Edit: Blenderen skulle også vært et hakk større, slik at lensbaby bluren ikke har blitt så tydlig kanskje. Endret 17. oktober 2008 av Leifhelge123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå