Lolliken Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Leste dette på Dine penger idag Så i realiteten så kan vi egentlig bare slutte å leve og ha det gøy? Det er det som effekten av den lille pengekrisen europa og resten av verden har for øyeblikket? Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Leste dette på Dine penger idag Så i realiteten så kan vi egentlig bare slutte å leve og ha det gøy? Det er det som effekten av den lille pengekrisen europa og resten av verden har for øyeblikket? Hehe. joa..Du må vel i praksis ha noen utgifter for å kunne redusere de. Regner ikke med at du får 9 100 kr av staten ved å kutte ut kaffen for å si det sånn. Men det hadde jo vært digg. Tenk om du bare bor i skogen og spiser en pakke leverpostei om dagen til 5,90 kr om dagen + et halvt brød til 6,90/2=3,45 kr (coop) om dagen. Da har du en årlig utgift på 3412,75 kr. Da har du jo jævli mye igjen til å kose deg. Men jeg ville ikke digga å leve da. Tror jeg holder meg til mine daglige utgifter og lar det gå. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hvis man sitter å tenker på dette blir man jo helt gal? Man skal jo faktisk ikke bare overleve livet, man skal leve det. Hvis man bare er i live for å overleve mener jeg man har missforstått litt.. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Men det hadde jo vært digg. Tenk om du bare bor i skogen og spiser en pakke leverpostei om dagen til 5,90 kr om dagen + et halvt brød til 6,90/2=3,45 kr (coop) om dagen. Da har du en årlig utgift på 3412,75 kr. Da har du jo jævli mye igjen til å kose deg. Men jeg ville ikke digga å leve da. Tror jeg holder meg til mine daglige utgifter og lar det gå. Eller på Rema 1000 til 4,90 . Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Men det hadde jo vært digg. Tenk om du bare bor i skogen og spiser en pakke leverpostei om dagen til 5,90 kr om dagen + et halvt brød til 6,90/2=3,45 kr (coop) om dagen. Da har du en årlig utgift på 3412,75 kr. Da har du jo jævli mye igjen til å kose deg. Men jeg ville ikke digga å leve da. Tror jeg holder meg til mine daglige utgifter og lar det gå. Eller på Rema 1000 til 4,90 . Ahh, faen..der kan man fort spare inn et par grunker. Kjører reme da. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Men det hadde jo vært digg. Tenk om du bare bor i skogen og spiser en pakke leverpostei om dagen til 5,90 kr om dagen + et halvt brød til 6,90/2=3,45 kr (coop) om dagen. Da har du en årlig utgift på 3412,75 kr. Da har du jo jævli mye igjen til å kose deg. Men jeg ville ikke digga å leve da. Tror jeg holder meg til mine daglige utgifter og lar det gå. Eller på Rema 1000 til 4,90 . Ahh, faen..der kan man fort spare inn et par grunker. Kjører reme da. 365 kroner i året faktisk (hele 366 i skuddårs år) . Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Tenk om man bor i skogen og spiser det man klarer å fange/finne, ingen utgifter! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Tenk om man bor i skogen og spiser det man klarer å fange/finne, ingen utgifter! Men tenk hvor kjedelig liv (synes jeg i hvert fall). Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Tenk om man bor i skogen og spiser det man klarer å fange/finne, ingen utgifter! Men tenk hvor kjedelig liv (synes jeg i hvert fall). Men planen var å faktisk ha en jobb ved sidenav da..så man har igjen inntekten. Og tror du bruker et lite drag av dagen på å sanke mat i norske skoger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå