nikegolfer Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 vil du dele med oss andre hva slags golfutstyr du bruker på banen, så ikke nøl med og legge inn noen bilder og litt forklaring etc.. selv er jeg en bruker av golf køllene nike ignite og er veldig fornøyd med dette settet.det er lettspilt og inneholder en #3 hybrid istedet for et #3 jern. #4 jernet mitt har jeg erstattet med en #4 hybrid av merket mizuno mx-950. begge disse hybridene er med stålskaft siden det tross alt er erstatning for de lengre jerna mine. har også anskaffet meg en #5 hybrid i grafitt som jeg pleier og bruke istedet for #5 wooden,siden jeg sliter litt med den fra fairwayen om dagen. #3 wooden er med i baggen til utslag på smale par 4 hull etc.. driveren er en 13 grader nike sasquatch sumo 5000. approach wedgen(52 grader) er av merket nike, og sand(56 grader) og lob(60 grader) wedgene er av merket topflite. sist men ikke minst baggens viktigste kølle, puttern, som er en odyssey white hot xg #1. det var mine køller her er noen bilder: Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) titleist smidde jern 3-sw - stiff skaft+ allværs grep callaway X wedge 60 grader- stiff skaft+ allværs grep taylormade r7 11,5 (stilt lavt, ca 10,5 flukt) med regular skaft, mid-kick taylormade putter (husker ikke navnet dens) callaway steelhead 3 wood regular skaft ben hogan 5 wood regular skaft callaway semi-tour bag (rød) baller: callaway green,taylormade black, nike one (svart). + lakeballer selvsagt (syns titleist proV1 er oppskrytt og og dårlige) har dessverre ikke bilder da mitt sett er i Skien:( Endret 15. oktober 2008 av SLIguy Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Driver: Titleist 905T (8,5°, Grafalloy X-S) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 4-wood: Maxer TW7 (17°, Grafalloy S) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hybrid: Slazenger 24 grader (F) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 4-PW: Titleist Forged 735•CM (S) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor GW, SW, LW: Callaway Forged (50°, 56°, 60°, F) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Putter: Scotty Cameron Newport Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hva baller angår så spiller jeg som regel med gode lakeballs av typen Titleist NXT Tour. Dersom jeg skal spille konkurranse eller lignende så finner jeg frem Pro V1*. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå