Lypsyls Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Min liste over behov: Minst 3,2mp camera må ha blitz og helst ha Autofocus. Touch skjerm som du vet fra før. Qwerty tastatur er noe som må være. Wifi er også noe som trengs. Stor og god skjerm har nu en litten skjerm maks 1,2-1,4" så større trengs. Windows Mobil det er tingen. Ønskelige ting: 3,5 minijack eller noe sånt. Godt oppløsning på skjerm. Da sier vi at det va alt. MVH Isak Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 søk på amobil.no : HTC Touch HTC Touch Diamond HTC Touch Pro HTC Touch HD -x- Lenke til kommentar
mobilehappy Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hvis du sikter til fysisk Qwerty tastatur i tilegg til touch skjerm, saa er er disse gode alternativer: - Sony Xperia X1 - HTC Touch Pro - Samsung I780 - Palm Treo Pro Hvis du derimot sikter til onscreen virtual touch Qwerty saa er de mange flere alternativer aa velge i. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Er nok HTC Touch Pro som er tingen for deg . HER er en test av mobilen, hvor den faktisk fikk terningkast 6. Lenke til kommentar
mobilehappy Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Er nok HTC Touch Pro som er tingen for deg . HER er en test av mobilen, hvor den faktisk fikk terningkast 6. Vel denne fikk ogsaa ternikast 6 Og basert paa at disse 2 fikk terningkast 6, saa vil jeg vaere meget overasket om ikke ogsaa Sony Xperia X1 faar det og.... Endret 13. oktober 2008 av mobilehappy Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Er nok HTC Touch Pro som er tingen for deg . HER er en test av mobilen, hvor den faktisk fikk terningkast 6. Vel denne fikk ogsaa ternikast 6 Og basert paa at disse 2 fikk terningkast 6, saa vil jeg vaere meget overasket om ikke ogsaa Sony Xperia X1 faar det og.... Tviler litt, har inntrykk av at Xperia X1 er veldig treg. Lenke til kommentar
mobilehappy Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Tviler litt, har inntrykk av at Xperia X1 er veldig treg. Potensielt er X1 raskere an Pro grunnet større Ram. (Pro 288MB RAM vs X1 384MB RAM) X1 er også laget i metall og har en skjerm pa 3 tommer med oppløsning på 800 X 400. Mens Pro er i plast med en skjerm på 2.8 tommer med oppløsning på 640x480. :!: Endret 13. oktober 2008 av mobilehappy Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Men ka sier dere vente og se ka X1 får og ta en titt på den eller bare kjøpe Pro nu?? Har ikke X1 bedre camera eller noe sånt?? Har lyst på begge men X1 er jo ikke kommet ut og I780 har ikke æ noe særlig lyst på grunnet dårlig camera. Lenke til kommentar
mobilehappy Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Pro er bra den og du vil sikker bli fornøyed om du velger den. Teknisk sett skulle kameraene i Pro og Sony'en vaere omtrent det samme, men antakeligvis vil kamera programvaren vaere hakket bedre i Sony'en. Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Det skal jeg nok vente på Se Xperia X1. Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Potensielt er X1 raskere an Pro grunnet større Ram. (Pro 288MB RAM vs X1 384MB RAM) X1 er også laget i metall og har en skjerm pa 3 tommer med oppløsning på 800 X 400. Mens Pro er i plast med en skjerm på 2.8 tommer med oppløsning på 640x480. Link til side som støtter under dine påstander rundt RAM takk? GSMarena lister 256MB for X1. Når det kommer til ytelse burde det være ulovlig å synse basert på mengde RAM/Mhz. Dårlig optimaliserte drivere samt tunge applikasjoner kan fint slå bein på X1. EDIT: Nevermind. Fant ut selv. "The X1 has 384 MB RAM but you'll note that the device information screen says 256MB. This is because the X1 also has an additional 128MB RAM that's only accessible to the CPU/3D chip." Endret 13. oktober 2008 av RMNZR Lenke til kommentar
mobilehappy Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Hardware og software/driver for mobiler er 2 width forskjellige ting, siden software/driver enkelt kan oppgraders i ettertid mens hardware forblir det samme. Xperia kommer i 2 varianter, en for USA og en for Europa. Det vil vaere noen forskjeller mellom disse, den Amerikanske varienaten skal vistnok vaere noe nedstrupet. Orginalt var X1 oppgitt med 256 i RAM men dette har i ettertid blitt okt til 386. Et kilde eksempel finner du her... Endret 13. oktober 2008 av mobilehappy Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hvis du hadde lest editen min som jeg postet før du svarte, ville du sett at jeg fant ut av det med rammen Men det er fint at du linker! Software kan oppgraderes, JA, men det blir alikevel synsing før vi selv har prøvd produktet. Men det blir nok av det om to uker. For øvrig mottatt en dummy på jobb av X1. Bittelitt større enn jeg forventet meg, fortsatt liten med tanke på hva den rommer. God avstand mellom knappene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå