Morgh Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Heyhey. jeg har hatt et blåmerke under den ene neglen som jeg har hatt i 3 uker nå. begynner å bli litt bekymret over å miste neglen. hva skal jeg gjøre? har hørt at folk har stikki hull på neglen men jeg er ikke så gira på å gjøre det selv... på forhond takk Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Trenger du gjøre noe som helst da? Jeg har hatt blåmerke under neglene mange ganger, uten at det betyr at neglen nødvendigvis har falt av. Etter hvert som det vokser ut "ny" negl vil dette forsvinne av seg selv, etter det jeg har erfart. Lenke til kommentar
KNB Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Sikkert bare blod som ha komt opp under naglen som har størknet. Lenke til kommentar
Kongen av Lassa Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 De fleste blåmerker under neglene pleier å følge neglen til kanten mens denne vokser, det kan derfor ta noen måneder før de blir borte. Hvis du skal stikke hull på neglen tror jeg det vil være lurt å varme opp et lite skrujern eller noe lignende med en lighter slik at neglen smelter. De gjør det på Deadliest Catch S04E04 (ca 30min uti), men der var hele neglen blå Det er jo heller ikke noe stress å miste en negl, den nye neglen pleier hvertfall hos meg å være vokst ut ca 1/3 - 1/2 av lengden før den gamle løsner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå