tovalb Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Har vurdert å kjøpe nytt skjermkort som enten blir 4870 eller 260gtx. Det som er veldig viktig for meg er at det skal være minst mulig støy. At det er et par prosent forskjell på ytelse og pris er for meg helt likegyldig. Så spørsmålet er: Hvem av disse er det minst viftestøy av, og er det spesielle merker som skiller seg ut her. Her er det sikkert en del av dere som har noen erfaringer. All tips mottas med takk: Endret 13. oktober 2008 av tovalb Lenke til kommentar
spaakh Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hei. Du kan jo kikke litt her Lenke til kommentar
tovalb Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Takker for linken Har tenkt å gå ned et hakk til en Asus EAH4850 TOP/HTDI/512M Virker ikke dette som et fornuftig valg, spes. med tanke på støy? Og med en pris på 1230,- må jo dette være et greit kjøp? Lenke til kommentar
tovalb Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Noen som vet om en Zalman GPU-kjøler VF900-Cu passer til en 4850? da jeg har en liggende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå