ShortCut-92 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Hei jeg har en HP Pavillion DV5 Notebook 1090eo Kjøpte den fra datakjeden men så virket ikke viftet lenger så jeg leveret den inn og fikk den etter en måned , og de lysa som lyset oppe med av/på knappen virker ikke nå, er det instilinnger for dette? det som ikke virker er de touchscreen knappene som jeg trykket på får å få på lyden,quickplay blant annet touchscreenknapp får å dempa lyden osv her er et eksempel på bilde det er de som ikke virker i tilleg så når jeg skal starte opp maskinen min så kommer disse feila: --------------------------- Feil --------------------------- Det har oppstått en kjøretidsfeil. Vil du feilsøke? Linje: 1 Feil: 'a' er null eller ikke et objekt --------------------------- Ja Nei --------------------------- --------------------------- Just-In-Time Debugging --------------------------- An exception 'Runtime Error' has occurred in Script. However, no debuggers are registered that can debug this exception. Unable to JIT debug. --------------------------- OK --------------------------- og blant annet microsoft visual bla bla bla.. Noen Som Kan Hjelpe Med Det Da? Endret 13. oktober 2008 av ShortCut-92 Lenke til kommentar
ShortCut-92 Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Kan noen ver så grei? Lenke til kommentar
Nmcu Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hallo, jeg har en dv7-1095eo maskin og der virker alle lysene, men det er alt også. Har mistet funksjonen på alle knappene. Jeg har slettet programmene for disse funksjonene i kontrolpanelet, og lastet ned nye drivere uten att det hjalp. Men en ting jeg tror det kan være er att jeg har et Logitec 5500mx tastatur og mus på maskinen, med alle driverne til dette tastaturet installert. Skal kjøre en ny installasjon på maskinen en dag jeg får tid for å sjekke hvor feilen ligger. Lenke til kommentar
ShortCut-92 Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Håper du hjelper meg også med det samme noen andre forslag? viss ikke så skal jeg levere pc'en inn igjen imorgen! Lenke til kommentar
Nmcu Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Før du leverer inn maskinen burde du prøve å kjøre HP_RECOVERY. Det kan være at det bare er en driver feil du har. Det er surt å få en regning for at de gjør dette for deg. Lenke til kommentar
ShortCut-92 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Før du leverer inn maskinen burde du prøve å kjøre HP_RECOVERY. Det kan være at det bare er en driver feil du har. Det er surt å få en regning for at de gjør dette for deg. Hvordan Kjører jeg det da`? Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Før du leverer inn maskinen burde du prøve å kjøre HP_RECOVERY. Det kan være at det bare er en driver feil du har. Det er surt å få en regning for at de gjør dette for deg. Hvordan Kjører jeg det da`? Når HP logo vises rett etter du har skrudd på maskinen, trykk på 'F11' knappen. Da booter maskinen opp på recoverypartisjon. Følg så instruksjoner derfra.. Lenke til kommentar
ShortCut-92 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Før du leverer inn maskinen burde du prøve å kjøre HP_RECOVERY. Det kan være at det bare er en driver feil du har. Det er surt å få en regning for at de gjør dette for deg. Hvordan Kjører jeg det da`? Når HP logo vises rett etter du har skrudd på maskinen, trykk på 'F11' knappen. Da booter maskinen opp på recoverypartisjon. Følg så instruksjoner derfra.. Oki takk skal prøve det nå. Lenke til kommentar
ShortCut-92 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Før du leverer inn maskinen burde du prøve å kjøre HP_RECOVERY. Det kan være at det bare er en driver feil du har. Det er surt å få en regning for at de gjør dette for deg. Hvordan Kjører jeg det da`? Når HP logo vises rett etter du har skrudd på maskinen, trykk på 'F11' knappen. Da booter maskinen opp på recoverypartisjon. Følg så instruksjoner derfra.. Oki takk skal prøve det nå. Det kom opp systemgjennoprettingsverktøy får å gjennoprette pc'en men det gidder jeg ikke nå får jeg er på skolen og skal levere pc'en rett etter skolen så va er vits? jeg har masse lagret inni men uannsett selfølgelig vill jeg ha ny pc! men viss ikke så vill jeg ikke at tinga som ligger inni skal bli slettet har noe med 6 hele spill masse sang osv.. håper du skjønner Lenke til kommentar
ShortCut-92 Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Før du leverer inn maskinen burde du prøve å kjøre HP_RECOVERY. Det kan være at det bare er en driver feil du har. Det er surt å få en regning for at de gjør dette for deg. Hvordan Kjører jeg det da`? Når HP logo vises rett etter du har skrudd på maskinen, trykk på 'F11' knappen. Da booter maskinen opp på recoverypartisjon. Følg så instruksjoner derfra.. Oki takk skal prøve det nå. Det kom opp systemgjennoprettingsverktøy får å gjennoprette pc'en men det gidder jeg ikke nå får jeg er på skolen og skal levere pc'en rett etter skolen så va er vits? jeg har masse lagret inni men uannsett selfølgelig vill jeg ha ny pc! men viss ikke så vill jeg ikke at tinga som ligger inni skal bli slettet har noe med 6 hele spill masse sang osv.. håper du skjønner Løst! fikk pc'en etter 1 måned og de sa 1 uke, stress ass, men de har fikset det nå jeg får aldri ny pc av datakjeden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå