Gjest Gjest_Nexer Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hei! Er en gutt på 17 år som er forelsket i en jente på 18, vi er bortimot samme alder siden jeg er født veldig tidlig på året og hun ganske sent. Har fått noen signaler fra henne først og virker alltid som hun har et smil på lur og jeg smiler tilbake å sender lange blikk;) Vi er egentlig begge litt små sjenerte når det kommer til forhold så jeg føler at hvis jeg ikke slår til snart så glipper det for meg:-/ Problemet mitt er da at jeg ikke vet hvordan jeg skal ta skrittet videre fra venner og til eventuelle kjærester. Vi bor begge på hybel i en skole unna hjemstedene våre, så jeg har fått sitte på endel ganger i helgene. Vi har en god tone og snakker fint uten pinlige pauser:P Har snakket endel med henne på msn og sms og der er det mange 'er og gonatt meldinger:D Som sagt så vet jeg ikke hvordan jeg skal eskalere og ikke bare bli "girlfrienden" hennes:P Har jo tenkt på fester og om dette kan gjøre at jeg endelig kan få meg til å bryte barrieren. Men vil jo som sagt "smi mens jernet er varmt" Takk for alle seriøse svar;) Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 spør om hun vil finne på noe? Bare å hoppe i det Kan jo ta henne med en tur i skogen, jogge, grille, kino(dårlig ide), pizza?, se på en film hos en av dere? Massevis av muligheter, du har lite å tape Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 ikke vær redd for å vise at du vil mer enn bare vennskap. det er alltid godt motatt Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Som sagt så vet jeg ikke hvordan jeg skal eskalere og ikke bare bli "girlfrienden" hennes:P Veldig viktig: Berør henne, samme hvordan, men det er viktig å begynne med før du rekker å bli homsevennen hennes Film er en god mulighet for berøring, du kan jo fortelle henne at du har en/har leid en film du skal se, og spørre om hun vil være med og se den. Vil hun det så er mye gjort, men det er viktig at du berører henne litt før dere setter/legger dere foran tven. Det fordi det sannsynligvis vil føles unaturlig for dere begge med en plutselig berøring under filmen. Endret 14. oktober 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
probin Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 go for it!! virker som hun er redo! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Kjør på sier jeg bare. selv om det kan være litt flaut. Gjør du ingenting nå kommer hun kanskje til å finne seg en annen.. og da kommer du til å angre! Hun tenker trolig det samme som deg Endret 14. oktober 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå