hojohansen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Tok et bilde av denne kroken i stuen til noen venner av oss, synes det ble et varmt bilde.. Hva synes dere? Lenke til kommentar
KNB Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Bra bilde dette, men syns det var litt forstyrrende med ledningen til lampen. Taket følte eg at ikke passte inn, ikke spør meg koffor Likte måten lapen lyste opp bildet. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Lampeskjermen kunne godt ha vert bein og bordet burde vel ikke kappes slik? Ellers en ganske innbydende krok i høstkulden Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ser koselig ut i den kroken gitt . Eneste etter min mening er at lyset fra lampa kanskje blir hakket for sterkt og se på, og kanskje litt av øvredelen av bildet som blir litt kjedelig. men ellers bra stemningsbilde! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Er dette egentlig en kosekrok? Hvor er boken, kaffekoppen/øl-glasset/whiskey/what-ever? Utover det, så synes jeg bildet ble bra. Tom Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Takker dere, jo lampen er skjeiv, bordet ble kappet - og ledningen til lampen skulle mulighens ikke ha vært der, men nå har det seg slik at jeg bare tok bildet, slik som det stod - og hadde egentlig ikke noe tanker om hvordan det ville bli, men så ser jeg i ettertid at det slettes ikke ble så værst, hadde jeg hvist det så haddet jeg rettet opp skjermen, og tatt med HELE bordet.. Lenke til kommentar
KNB Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Syns du burde fjerne planten på bordet og gjør noe ala det tomsi42 påpekte. Kansje legge en bok og et glass whisky med isbiter i der. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 He he, jo'a men da hadde bildet blitt "planlagt", noe det så vist ikke var... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå