Gå til innhold

Ekstern DVD-spiller for Asus Eee 901

Anbefalte innlegg

Hei,

er relativt ny i forumet men har en case jeg ikke finner ut av selv. Jeg har nemlig lyst til å anskaffe meg en ekstern DVD-spiller som får all strømmen den trenger fra laptopen - og som passer til min Asus Eee 901.

Har kikket på LG GSA-E50N - som har LightScribe og matcher Asusen min :roll:, men det står ingenting om den får strøm fra USB. Den leser/skriver opptil 48x, i følge LGs hjemmeside...

Fant også Plextor PX-608CU - som får strøm fra USB, men skriver/leser bare 8x.

I tillegg har MSI Wind en Slimline modell som jeg også sikler litt på. I følge bildene på denne artikkelen trenger den ikke strømforsyning, men jeg er usikker på om den kan brukes til noe annet enn MSI Wind? (Se bildet i sistnevnte artikkel, er det USB-ledning??)

Tror dere Apple MacBook Air Superdrive vil være kompatibel med Asusen? Eller om den får strøm fra USB?

Jeg impulskjøpte dessverre en Samsung SE-S224 , som er dobbelt så tykk som asusen, bråker betraktelig mer enn jeg har lyst til å godta, trenger strømuttak og hakker for mye når den spilte av film. (Også matcher den ikke)

Er det noen som har noen tips til om jeg burde bestille ny spiller (hvilken?), beholde Samsungen eller finne noe annet?

Typen min foreslår å heller lagre et image av filmene til harddisken og bruke en minnepinne istedet (ved å "late som" den er en DVD), hva tror dere fungerer best?

Takk for all hjelp jeg kan få,

hilsen Toonoisy :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...