Tandberg Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hallo! Jeg lurte på en liten ting. Kan jeg kjøpe en live kode på ebay fra hvilket som helst land og at det fungerer her hjemme i norge? Hadde vært helt konge om det ville funket. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Det er ikke alle kort som fungerer her i Norge. Ettersom mange koder er begrenset til kontinentet. F.eks. så fungerer USA kort kun i Canada, Usa og noen andre land. Men det er noen på ebay som selger kort som er "internasjonale" som kan brukes i Norge. Jeg har kjøpt et slikt kort, og man får 13 måneder med Xbox Live Gold for 280kr ca.!! Jeg oppdaterer posten så fort jeg kommer på navnet til selgeren. KolinB på ebay! Det som er så bra med kolinB er det at han sender koden via email, så du slipper å vente i ukesvis på å få koden i posten. Det tok meg 10 min fra jeg betalte via paypal til jeg mottok koden på email. Du må ta hensyn til at han er i USA, så det vil selvsagt ta lengre tid hvis du kjøper mens det er natt i USA. Du kan kontakte han på msn: [email protected] Endret 13. oktober 2008 av Baba2 Lenke til kommentar
Tandberg Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Konge!! Ja, finn ut navnet om du orker lyst på slikt selv. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) http://www.jasper1675.com/europeanxbox12gold.html denne er sikker, mange som har kjøpt herifra. Endret 13. oktober 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
Porty Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 http://www.jasper1675.com/europeanxbox12gold.html denne er sikker, mange som har kjøpt herifra. Jeg prøvde denne, men har ennå ikke fått koden min! Betalte for en uke siden, men har ikke fått annet enn en auto-mail som blir sendt ut.. er dette en svindel?? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) har du prøvd å tatt kontakt? har aldri hørt om noe negativt fra andre brukere som har kjøpt fra denne siden. "Code sent to you instantly after your payment is confirmed. The code will be sent instantly after your payment receipt is received from paypal, google checkout, or your visa card, typically this takes under 3 minutes, but sometimes take a bit longer." Hmm, har du virkelig sjekket om det ikke står i den emailen du fikk? det blir vel sendt til paypal adressen din. en ting til: den kommer ikke i postkassa levert av postmannen hvis du trodde det, men det gjorde du vel ikke? Endret 19. oktober 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
Nilladilla Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Kanskje mailen har havnet i spam-mappa? Lenke til kommentar
Porty Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Har sendt to e-mailer, men har ikke fått svar.. har sjekket spam-mail også, men er ikke der heller Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Funket hos meg for to dager siden. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Har sendt to e-mailer, men har ikke fått svar..har sjekket spam-mail også, men er ikke der heller du har lest automailen du fikk? Lenke til kommentar
Porty Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Thank you for your purchase at www.jasper1675.com this is an automated receipt to confirm your payment. Once your payment passes our risk assessment we will ship out your box live code. Typically I ship codes 5 to 6 times a day, I space them every few hours unless I’m sleeping. I’m typically checking my PC and sending codes from the time I wake up to the time I go to bed. Your code should arrive shortly with the subject line, of either xbox, or re notification of instant payment. Also do to the high volume of emails I send out allot of time the emails end up in spam folders so if you go hours and no code arrives check there. Don Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå