kallejosef Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 hei alle sammen, jeg lastet ned skype forrige dagen. jeg fant ut at du kunne ringe til Hjemme telefoner og mobiltelefoner fra skype.. men når jeg gjør dette står det 0.17£ i min... er ikke det gratis å ringe..? jeg har ikke registrert noe! så de har vell inegn å sende regninggen til! jeg går ut i fra at det er gratis eller? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det har vært slik tidligere at man har noen gratisminutter når man prøver programmet første gang. Foruten om de koster det penger å ringe til mobil/fasttelefon. PC til PC er derimot gratis. Om du ikke har fylt ut nok info til at du kan betale får du ei heller ringe. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det er ikke gratis å ringe til telefoner nei. Det er gratis å ringe mellom datamaskiner. Prisoversikt finner du her. Lenke til kommentar
kallejosef Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Det er ikke gratis å ringe til telefoner nei. Det er gratis å ringe mellom datamaskiner. Prisoversikt finner du her. men hvorfor har jeg da kunnet ringt flere ganger til Telefoner og mobiltelefoner!?? det er jo ingen måte de kan sende meg regning på!!! jeg har jo ikke oppgitt noe som helst! Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ro deg med tegnsettinga. Som Lund nevner får en en periode med gratis telefonering for å prøve ut produktet. Lenke til kommentar
kallejosef Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Ro deg med tegnsettinga. Som Lund nevner får en en periode med gratis telefonering for å prøve ut produktet. sorry. kanksje litt dårlig forklart i forrige post. jeg har allerede bukt den greien, den gratis prøve ringingen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå