Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ny skjerm, blir svart ved Os oppstart

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har fått meg en ny skjerm. "samsung syncmaster 953BW" (skjermkort GeF. 8600GT x2)

Koblet den til maskinen via dvi kabelen og startet opp maskinen.

Alt ser ut til å gå fint, helt til windows er ferdig med å loade.

Skjermen blir svart, "Analog" , "digital" firkant kommer opp i hjørnet og skifter mellom de to. Den stopper på "digital" og forblir svart. Power lyset til skjermen begynner nå å blinke isteden for å lyse som den normalt gjør. Om jeg da tar ut og setter inn igjen skjermkontakten, kommer bildet frem med en gang og alt virker fint.

Er det noen som vet hva grunnen til dette er og hva jeg kan gjøre for at ting skal bli som normalt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde nesten samme problemet med 2253bw'n min. Trykk F8 før windowsloadinga for å få oppstartalternativa, start i VGA-modus (eller sikkermodus for den del), installer ny driver. Fiksa mitt problem :thumbup:

Endret av olz
Lenke til kommentar
Hadde nesten samme problemet med 2253bw'n min. Trykk F8 før windowsloadinga for å få oppstartalternativa, start i VGA-modus (eller sikkermodus for den del), installer ny driver. Fiksa mitt problem :thumbup:

Startet i VGA-modus, da startet alt slik det skulle. Instalerte nye drivere men endre opp med 4 farger fæl oppløsning. Prøvde så og gå tilbake til de andre driverene men med samme resultat. avinstalering av skjerm ol.. ingenting..

Så jeg ble litt irritert og tok en gjenoppretting. Så nå er alt tilbake til det normale(altså at skjermen fortsatt er svart) hehe

Har du noen andre tips? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...