Pizzaen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Hei hver gang jeg lager en mappe eller skifter navn på en mappe kommer det et skilt opp, hvorfor gjør det det ?? Har aldri kommet opp før jeg formaterte for et par uker siden... Her er skiltett: Endret 13. oktober 2008 av Pizzaen Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Gjelder det uansett hvor du prøver å lage en ny mappe eller endre navn? Den meldingen er jo egentlig designet for at uerfarne brukere ikke skal rename mapper under Program Files o.l. sånn at programmer slutter å virke. Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Gjelder det uansett hvor du prøver å lage en ny mappe eller endre navn? Den meldingen er jo egentlig designet for at uerfarne brukere ikke skal rename mapper under Program Files o.l. sånn at programmer slutter å virke. Jepp, er samme uansett om jeg lager/endrer navn på en mappe på skrivebordet eller mine dokumenter eller systemmapper... Edit: Skall formatere til uka tror jeg så er ikke noe nøye Endret 14. oktober 2008 av Pizzaen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå