Gå til innhold

Telenors mobile breiband - Kvifor må eg støtt klikke to gonger før nettlesar reagerer?

Anbefalte innlegg

Eg er generelt godt fornøgd med mobilt breiband, bortsett frå ein ting. Lurer på kvifor nettlesaren stadig sluttar å laste med når eg prøver å gå inn på ei side, slik at eg enten må prøve to gonger eller oppdatere sida. Dette er svært irriterande, særleg når ein er inne i nettbankar o.l. Er det andre som også har merka problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg er generelt godt fornøgd med mobilt breiband, bortsett frå ein ting. Lurer på kvifor nettlesaren stadig sluttar å laste med når eg prøver å gå inn på ei side, slik at eg enten må prøve to gonger eller oppdatere sida. Dette er svært irriterande, særleg når ein er inne i nettbankar o.l. Er det andre som også har merka problemet?

Dette er vel feil kategori i forumet. Uansett kan det ha med at det er noe lengre svartider (større forsinkelser) i dette nettet enn det som nettleseren din forventer. (Ping/traceroute tida til webtjeneren blir lengre. Hvis problemet kun er hver gang du skal inn på en tjener du ikke nettopp har vært inne på, kan det tyde på at kommunikasjonen med DNS-tjeneren går seinere enn programvaren på maskinen din forventer.

Lenke til kommentar
Merkelig. Kan ikke gi deg annet råd en og laste ned siste versjon av nettleseren din. Gjerne Firefox, da den er kongen over alle nettlesere :) Eventuellt kan du sjekke om det er god eller dårlig dekning der du bor.

Brukar IE7, dekninga pleier å vere på 4-5 strekar. Dersom ein gjennomfører ein hastigheitstest (speedtest.net), så ligg vanlegvis hastigheita godt over 2 Mbit/s.

Dette er vel feil kategori i forumet. Uansett kan det ha med at det er noe lengre svartider (større forsinkelser) i dette nettet enn det som nettleseren din forventer. (Ping/traceroute tida til webtjeneren blir lengre. Hvis problemet kun er hver gang du skal inn på en tjener du ikke nettopp har vært inne på, kan det tyde på at kommunikasjonen med DNS-tjeneren går seinere enn programvaren på maskinen din forventer.

Mobilt breiband er då ei teneste frå ein (mobil)operatør, så eg meiner det er rett forumkategori. Har prøvd å skrive inn ein annan dns, og det løyste ikkje problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...