Jext Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg synes jeg husker å ha lest at MS har kuttet prisene hardt på 360 i både USA og Japan, som da har ført til flere enheter solgt. Jeg vurderer å skaffe meg en 360 ganske raskt for å få spilt Gears of War 2, eventuelt andre eksklusive titler og Live Arcade spillene. Bør jeg vente på prisdropp? Et annet spørsmål mens jeg er i gang: Er det veldig stor fordel å ha HDMI kabel i en 720p HD-Klar tv? Merker man altså stor forskjell fra Elite modellen og den med bare kompositt? Takker for eventuelle svar. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 de har nettopp kuttet prisene her i europa også. du merker stor forskjell fra kompositt (gule) til hdmi eller komponent ja. dvs at alle modellene er like, det er bare det at med elite så følger det med en hdmi kabel, så der "sparer" du 100 kr. og sist men ikke minst større hdd. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Såg på ei reklame i går at veiledande pris for billigste Xbox 360 var 1595 kr. Det er da vel billig nok? Lenke til kommentar
funkiee Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Prisene har blitt senket så det er bare "løp og kjøp". Nei man merker ikke forskjell fra en Elite modell og en billigere. Bare utstyr som er merkbart her. Kompositt er ikke lønnsomt om du har en hd (ready) tv. Gå for HDMI eller komponent ellers får du ikke hd signaler Endret 13. oktober 2008 av funkiee Lenke til kommentar
Jext Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Ringte ned til spaceworld nå og de solgte Elite modell for 2600kr. Dette er altså ny pris? Eventuelt, hvor mye kostet den før? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) en 100rings mer. tror elkjøp har den til 2499 og spaceworld til 2498,- Endret 13. oktober 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
xdye Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 kjøpte elite på elkjøp samme dag som priskuttet for 2495,- regner med at de fortsatt har samme pris... Lenke til kommentar
Jext Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Dro og kjøpte meg Elite 360 jeg da. Føles godt å ha konsollsamlingen komplett. Takker for svar! Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 dvs at alle modellene er like, det er bare det at med elite så følger det med en hdmi kabel, så der "sparer" du 100 kr.og sist men ikke minst større hdd. Og selfølgelig SVART! Lenke til kommentar
zondaro Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Dro og kjøpte meg Elite 360 jeg da. Føles godt å ha konsollsamlingen komplett. Takker for svar! Jeg ville prøvd å levere den tilbake. Expert har nå fått den helt nye bundelen med Kung Fu Panda og Lego Indiana Jones til samme pris. http://www.expert.no/product/product.aspx?...tifier=52V00022 Så du gikk glipp av 2 gratis spill for å si det slik. Og nyere, mulig jasper modell. Altså det helt nyeste chipsettet. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Hmm, tviler sterkt på at Spaceworld tar tilbake konsollen av den grunn. Spillene interesserer meg ikke i det hele tatt, men har det nye chipsettet noe å si? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) har ingenting å si. bare behold den du har du. Endret 14. oktober 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
pirrevipp Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 har ingenting å si.bare behold den du har du. Spørs jo hvor gammel hans elite var. Mange butikker har veldig gamle elite maskiner enda. Så noen i dag med lot nummer 0734. Altså ikke falcon en gang. Disse nye pakkene er jo garantert de helt nyeste. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hvordan kan det være garantert? Det er jo bare en ny eske med to spill de har kastet oppi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå