figure_02 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Heisann! Min Nokia 6300 begynner å streike, så jeg tenker det er på tide å skaffe seg noe nytt. Jeg har vært fornøyd med denne, godt kamera, pent design osv. Vurderte å rett og slett bare kjøpe samme modell, men fant ut at jeg heller vil prøve noe nytt. Trenger absolutt ikke noe fancypants, og jeg ser ikke meg selv betale mer enn 1500 +/- for en ny telefon (uten abb.). Det eneste jeg krever er at det er GOD LYD når man tar telefonsamtaler, evt. et godt headset m. mikrofon. Jeg har sett meg lei på dårlig kommunikasjon i mobil pga. lyden. Tips? Endret 13. oktober 2008 av figure_02 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg bare lurer på hva som er galt med din nåværende telefon, 6300. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg bare lurer på hva som er galt med din nåværende telefon, 6300. Den er satt sammen med teip. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg har tenkt å kjøpe denne W350i Noe som kanskje passer til deg? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Hmm, noe i den duren kanskje. Men jeg likte ikke designet, ble litt for mye "mp3-spiller". Lenke til kommentar
StianJ71 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hva med en Sony Ericsson G502? Jeg har en slik selv og mine erfaringer er at det ikke er noe i veien med lyden. God batterikapasitet har den også, og alt dette til en fin pris. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Den så bedre ut. Men jeg har ganske store fingre, og tekster en del. I følge amobil ville ikke denne vært det beste valget. Lenke til kommentar
Moblifonen Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Kanskje K810i hadde vært noe for deg? Har et ganske ok kamera, og lydkvaliteten er høy nok for de fleste. En venn av meg har den, og jeg har ikke hatt noen problemer med å høre hva han i den andre enden sier da jeg lånte den en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå