Kontorstol Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Clicky Erfaringer? Edit: Kan muligens gå noen størrelser ned, så hva med denne? Som dere sikkert forstår er ikke budsjettet allverden. Tven skal forsåvidt brukes til Tv, DVD og Xbox 360 (Sitter max 2m fra TVen). Endret 13. oktober 2008 av Kontorstol Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Clicky Erfaringer? Edit: Kan muligens gå noen størrelser ned, så hva med denne? Som dere sikkert forstår er ikke budsjettet allverden. Tven skal forsåvidt brukes til Tv, DVD og Xbox 360 (Sitter max 2m fra TVen). Begge tv-ene du spør om er billig modeller og du kan ikke forvente den beste billedvaliteten. Det gir seg særlig utslag på sortnivå, kontrast og tv-ens evne til å takle bevegelse. Sjekk ut 7 serien til Philips og kryp heller ned til 32" på den da får du en bedre tv... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Jeg har egentlig ikke så store krav eller forventninger til en slik lavpris tv, så lenge bildekvaliteten på film og spill er grei. Edit: Det jeg setter krav til er et ok design, som f.eks den Phillipsen der eller Samsungen. Endret 13. oktober 2008 av Kontorstol Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg har egentlig ikke så store krav eller forventninger til en slik lavpris tv, så lenge bildekvaliteten på film og spill er grei. Edit: Det jeg setter krav til er et ok design, som f.eks den Phillipsen der eller Samsungen. Til spill er den helt sikkert ok, men til film så tviler jeg på at den leverer så mye... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg har egentlig ikke så store krav eller forventninger til en slik lavpris tv, så lenge bildekvaliteten på film og spill er grei. Edit: Det jeg setter krav til er et ok design, som f.eks den Phillipsen der eller Samsungen. Til spill er den helt sikkert ok, men til film så tviler jeg på at den leverer så mye... Så lenge det ikke er dårligere enn TVen frå Sony som jeg har nå så går det bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå