Manu333 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hei.. Min far har snart bursdag og har tenkt på d90. Er dette et bra kamera for den prisen?? Han tar ikke så masse bilder lenger, før tok han bilder ofte.. Vet ikke hva dere tror.. Maks pris 9oookr Lenke til kommentar
aob Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Kjøp heller D80 til papps dersom det skal være Nikon,tror du at far trenger og ta filmsnutter eller bruke live-view ? Dersom han er en dreven speilrefleks bruker fra før greier han seg godt med en d80,bruk resten av penga til ekstea objektiv osv. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Kjøp heller D80 til papps dersom det skal være Nikon,tror du at far trenger og ta filmsnutter eller bruke live-view ?Dersom han er en dreven speilrefleks bruker fra før greier han seg godt med en d80,bruk resten av penga til ekstea objektiv osv. Nå skal du ikke undervurdere fedre Hvis noen av mine sønner ville kjøpt et nytt hus(foto, altså) til meg, så kunne jeg tenkt meg Sony A900 eller Canon 5DII. Og HD video, ja takk.. Spøk til side, hvis han ikke tar særlig med bilder og kanskje er under gj.snitt interessert i foto, så blir det overkill med D90. Da er kanskje et entry level DSLR tingen, eller muligens et Canon G9 - da har du en "alt-i-ett" løsning Endret 13. oktober 2008 av olar0701 Lenke til kommentar
world wide weird Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 ... Eller en slik mellomting mellom kompakt og slr: https://prisguiden.no/product.php?product...=specifications "Han tar ikke så masse bilder lenger, ..." -Hvorfor ikke? -Vil han fotografere mer om han får et Nikon d90 eller tilsvarende, og hvorfor? ... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Var det et "analog" kamera han hadde før eller var det digitalt ? Hvis han får et digitalt kamera og kan direkte se hvordan bildene blir så tror jeg fotogleden kommer tilbake,det skjedde med meg når jeg gikk fra filmkamera til digitalt. Lenke til kommentar
legordan Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 KJØP D90!!! sJEKK VIDEO TESTER MED D90 http://vimeo.com/1775787 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå