bnezofil Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg sitter og har lyst på prosjektor igjen, og sjekket markedet for 720 HD-prosjektorer, og ser at Optoma har en til 1700,-. Utrolig rimelig spør du meg. Noen osm har erfering med disse prosjektorene, eller har hørt noe om dem tidligere? Den skal brukes kun til film. Jeg kommer nok ikke til å bruke den veldig mye, men innimellom. Bør jeg gå opp til 3-5000,- for en prosjektor i denne klassen, eller funker denne til noen filmer nå og da? Sitter som regel i et relativt mørkt rom, så akkurat det er vel ikke noe problem, det er vel heller værre om jeg sitter i et lyst rom, men dette vet dere sikkert bedre enn meg. Kan dere være så greie å gi meg noen hint om hva jeg bør se etter, og ikke minst om denne er verdt pengene? Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) De har ikke en prosjektor til den prisen. Det er bare en lyspære. Jeg har klagd til hw flere ganger over at lyspærer, bærevesker, stativ osv dukker opp under prosjektorer, men det blir aldri gjort noe Optoma Projector Lyspære Passer til DS306/DX606/EP720/EP726/HD65 Endret 13. oktober 2008 av tonna Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Da så, syntes det var vel rimelig ja, det skal sies. Da får vi se om vi finner noe annet... Er det andre prosjektorer som egner seg til film, som ikke erfullt så dyre, si rundt 3-4k? Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg kjøpte en Optma HD65 på HiFi- klubben idag for 5890,- inkludert lerret. Veldig imponert foreløpig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå