AfterGlow Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 "They’re zombies. They’re strippers. They’re zombie strippers!" Les mer Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Oh shit, denne skal sees. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Kan vi se den sammen, Eplefe? Må nesten få sett denne jeg også, gitt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Kan vi se den sammen, Eplefe? Må nesten få sett denne jeg også, gitt. Bare å komme på besøk, det. Jeg fikser digg. 8D Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg så denne sammen med fruen for et par dager siden. Den var underholdende og tidvis veldig god. Jeg beit meg spesielt merke i de meget gode spesialeffektene. De var milevis bedre enn det man som regel får servert i slike småproduksjoner. Robert Englund! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 spar dere filme er søppel fra start til ende , det nesten ikke eksisterende plottet suger , skuespillet som op kalle planlagt virker ikke , det ser neste ut som de leser rett opp fra papiret uten noen form for innlevelse , ellers bærer filmen et så lavproduksjons preg at de fleste med et dv kamara og en data kunne mekket det samme i kjelleren . og når mesteparten av filmen består at dissende silikonpupper så er det tommelen ned fra meg , det fantes rett og slett ikke noe underholdene med det filme . Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) uten noen form for innlevelse Har du sett den godeste Jameson i andre filmer? Ja, ja, Jenna Jameson er med = must see! Like a car.... it's not the age, it's the milage! Endret 13. oktober 2008 av Hyperio Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg skal se denne filmen bare fordi konseptet er jo helt på viddene. Zombie Strippers? Det må man jo bare få med seg. Og Robert Englund er jo også en skuespiller som jeg liker, men desverre ikke ser ofte nok. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Tror jeg skal investere i denne filmen av en enkelt grunn: Jeg er blodfan (he he) av b-filmer og nedover. Uwe Boll er en stor helt, Ed Wood like så. Som en varmblodig mannsling har man naturligvis kjennskap til Jenna Jamesons tidligere eskapader, så man vet vel litt hva man får. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg er en person som liger dårlige filmer. Liker underholding. Ting trenger ikke å være så bra. Filmer trenger ikke å inneholde toppskuespillere. ...men denne filmen. Nei, den er bare elendig. Jeg orket ikke å se den ferdig. Måtte spole litt her og der. Dette er nok den flaueste filmen jeg har sett. Nei, hvordan kulturo klarer å gi denne en 6 aner jeg ikke. Latterlig elendig film. Hold dere unna. Bruk tiden til annet. Lenke til kommentar
steininho Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Denne filmen virker som et godt supplement til et lite vorspiel. Zombie Strippers, chips og noen pils må jo være en bra start på kvelden?! Endret 13. oktober 2008 av steininho Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Detta er, som anmeldelsen sier, en ikke så god film. Kan enkelt si at den er helt tragisk. Men det betyr ikke at den ikke er verdt å se. Den kan være godt tidsfordriv, men at du finner en bedre film i hyllene på videosjappa, er det ingen tvil om. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Den kan være godt tidsfordriv, men at du finner en bedre film i hyllene på videosjappa, er det ingen tvil om. Den kan være tidsfordriv, men den er det ikke. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Denne filmen virker som et godt supplement til et lite vorspiel. Zombie Strippers, chips og noen pils må jo være en bra start på kvelden?! Du beskrev nettopp den ultimate kvelden Zombie Strippers skal sees. Forventer ikke noe bra, men så Jenna hoppe rundt med litt klær og litt blod som spruter må da være underholdende. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 ma skulle tro det , men det er bare ikke det . Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 og når mesteparten av filmen består at dissende silikonpupper så er det tommelen ned fra meg , det fantes rett og slett ikke noe underholdene med det filme . Er ikke det underholdene? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Fikk nesten litt déjà vu av å lese anmeldelsen. Spilte ikke Englund i en episode av Masters of Horror, hvor omtrent akkurat det samme skjedde? Anyhoooow, skal selvsagt sees. Ikke så stor fan av Jameson, men resten går ned på høykant. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 og når mesteparten av filmen består at dissende silikonpupper så er det tommelen ned fra meg , det fantes rett og slett ikke noe underholdene med det filme . Er ikke det underholdene? Pupper kan være underholdende til en viss grad, men dissende silikonpupper? Nei takk Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Spilte ikke Englund i en episode av Masters of Horror, hvor omtrent akkurat det samme skjedde? Stemmer det; Tobe Hoopers 'Dance of the Dead' (2005). Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Så Behind the Mask: The Rise of Leslie Vernon her om dagen, med Robert Englund i en liten rolle. Kjøpte mini-serien V her om dagen (sci-fi fra 80-tallet, og jammen dukket ikke Robert Englund opp igjen. Morsomt.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg