Gå til innhold

Kulturo: Zombie Strippers


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

spar dere filme er søppel fra start til ende , det nesten ikke eksisterende plottet suger , skuespillet som op kalle planlagt virker ikke , det ser neste ut som de leser rett opp fra papiret uten noen form for innlevelse , ellers bærer filmen et så lavproduksjons preg at de fleste med et dv kamara og en data kunne mekket det samme i kjelleren .

 

 

og når mesteparten av filmen består at dissende silikonpupper så er det tommelen ned fra meg , det fantes rett og slett ikke noe underholdene med det filme .

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Jeg skal se denne filmen bare fordi konseptet er jo helt på viddene. Zombie Strippers? Det må man jo bare få med seg. Og Robert Englund er jo også en skuespiller som jeg liker, men desverre ikke ser ofte nok.

Lenke til kommentar

Jeg er en person som liger dårlige filmer. Liker underholding. Ting trenger ikke å være så bra. Filmer trenger ikke å inneholde toppskuespillere.

 

...men denne filmen. Nei, den er bare elendig. Jeg orket ikke å se den ferdig. Måtte spole litt her og der. Dette er nok den flaueste filmen jeg har sett.

 

Nei, hvordan kulturo klarer å gi denne en 6 aner jeg ikke. Latterlig elendig film. Hold dere unna. Bruk tiden til annet.

Lenke til kommentar
Denne filmen virker som et godt supplement til et lite vorspiel. Zombie Strippers, chips og noen pils må jo være en bra start på kvelden?!

Du beskrev nettopp den ultimate kvelden :p

Zombie Strippers skal sees. Forventer ikke noe bra, men så Jenna hoppe rundt med litt klær og litt blod som spruter må da være underholdende.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...