ATHLON XP Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Se topic.Skal ha nytt hovedkort som ikke er basert på nforce2 plattformen,men vet ikke hvilket.Noen forslag?Men ønsker et hovedkort som har inneyget nettv.kort,Raid,seriel ATA,lyd,Usb 2.0,firewire++.Jeg jeg har tenkt til å kjøpe meg Amd xp2500+(Barton) Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Tja.. Hvorfor ikke basert på Nforce 2? Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 NForce2 er jo best fortiden. Ellers er jo Asus A7V8X, men jeg anbefaler MYE heller Asus A7N8X Deluxe Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 hovedkort som ikke er basert på nForce2 chipsettet til AMD?! Er du helt fjern? nForce2 hovedkortene er de KLART beste kortene til AMD prosessorer. Bare les tester, Via KT400 som er det nyeste fra Via har ikke like god ytelse som nForce2.. Du vet, du trenger ikke å kjøpe nForce2 med integrert skjermkort... Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Må vel da bli et basert på VIA kt400. Fant bare et som tillfredstilte dine ønsker, og det var MSI KT4 ULTRA-FISR. Om du absolutt skal ha noe som ikke er Nforce2... Lenke til kommentar
ATHLON XP Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 Hvilken produsent av nforce plattformen har ikke innebygget graffikkort,jeg trenger ikke et med innebygget gfx,skal ha radeon 9700 non-pro :wink: Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 De ferreste Nforce2 kortene er med innebygd kort. Kansje litt kraftig sagt, men er nok under halvparten. Asus A7N8X Deluxe som nevnt før, eller Abit Nf7-S er gode kort. men ingen av de har innebygd RAID i tilleg til SATA. Personlig hadde jeg kjøpt et av de overnevnte kortene, og spedd på med en PCI kontrollerkort. Billig blir det ikek annyway med både SATA og ide-raid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå