BlackMan Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Har ikke lyd på pcen, bruker vista. Lddrivere og alt funker, høytalerene er på, ALT ER RETT!!! Men jeg har ikke lyd. Kan noen hjelpe meg?? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hadde muligens hjulpet hvis du f.eks sa hvilket lydkort\Hovedkort du har. Og når lyden sluttet å funke, bare sånn plutselig eller etter du innstalerte vista? Gammel PC? OG; hvis alt er rett skulle du hatt lyd, så alt er ikke rett! Lenke til kommentar
BlackMan Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg vet ikke helt hva lyd kort typen min er men jeg trur det er realtek ! Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Eller er det integrert i HKet? Hvordan hovedkort har du? Lenke til kommentar
BlackMan Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Det eneste jeg vet er at jeg har enn Dell dimension 8400 Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Er godt mulig at lyddriverne ikke fungerer skikkelig, hvis du har oppgradert til Vista ( ) fra XP ( ) Prøvd å innstalere på nytt? (Høyreklikk på "Min Datamaskin", så går du på "Behandle". Deretter finner du fram "Enhetsbehandling".. Der skal det muligens stå noe om hvilket lydkort du har!) Lenke til kommentar
BlackMan Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Eg installerte vista på pcen cirka 1 år siden men eg re installerte den 2 måneder siden etter det har eg ikkje hatt lyd på pcen!? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ok, og du har innstalert hovedkort driver? Lenke til kommentar
BlackMan Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Ja alt funker fint fint bare noen problemer fra lyd kortet mangler driver program prøvd 5 driver programmer til Real tek 97 audio......dewt vise liksom på mikseren at det er lyd men det kommer ikke noe lyd i høytalerne? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Det bildet viser at driverene ikke fungerer, gi oss hk navn så får vi ordnet drivere til deg. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) PC`en heter jo Dell dimension 8400.. Men sjekker etter drivere på Dell`s hjemmeside, ser ikke ut som om de har noe for Windows Vista.. Edit: Mulig at denne vil fungere: http://support.dell.com/support/downloads/...p;fileid=122481 (MERK: Denne er til XP, fant ikke noen drivere til Vista på hjemmesiden til dell) Endret 14. oktober 2008 av Applebee Lenke til kommentar
BlackMan Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Nvnet på hoved kortet mitt er Intel® 925X Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Prøv den driveren jeg linket til.. Lenke til kommentar
BlackMan Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg lastet ned den driveren men ennå samme problem Navnet på hoved kortet mitt er Intel® 925X.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå