Poppadoodle Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hei, vet egentlig at det er unødvendig å lage ny tråd om dette, men jeg har ikke tid til å bruke 10 minutter på å finne tråden det passer i. Så, jeg trenger litt hjelp fra en litt lokalkjent person i Kristiansand. Det jeg først og fremst trenger hjelp til er å finne et rimelig hotell/motell. På forhånd takk =D Lenke til kommentar
person Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hei, vet egentlig at det er unødvendig å lage ny tråd om dette, men jeg har ikke tid til å bruke 10 minutter på å finne tråden det passer i. Så, jeg trenger litt hjelp fra en litt lokalkjent person i Kristiansand. Det jeg først og fremst trenger hjelp til er å finne et rimelig hotell/motell. På forhånd takk =D hei jeg er lokalkjent i kristiansand, men har fortsatt ikke tid til å søke rundt på internett for å finne svaret på noe du kunne funnet ut selv på 5 minutter på www.google.com eller www.kvasir.no hotell + kristiansand Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 sjekk hotels.com og booking.com for billige hoteller. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Det billigste jeg kan tenke meg er Centrum Budget Hotel som ligger ved togstasjonen i sentrum. http://www.motell.no/ standarden er helt grei, ihvertfall til prisen. Jeg bodde der for 4 år siden på Quarten. Og ja, nå bor jeg i Kristiansand. Endret 27. oktober 2008 av thrice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå