Gjest Anonym 15 år Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hei! Jeg er en gutt som er 15 år gammel. Jeg lurer på hvordan jeg skal gå frem til mitt første ligg (1)? Saken er det at jeg ikke liker å utnytte jenter, og jeg har ikke lyst på noe varig forhold nå om dagen. På en fest for eksempel, hvis det skulle gå så langt, hvordan går jeg fram (2)? Jeg vet man ikke kan lese seg til å bli god senga, men har noen noen gode/grunnleggende tips (3)? Har hørt noe om at alltid skal holde en jevn rytme.. (4)? Er kondom 100% sikkert (5)? Og et annet litt flaut spørsmål, er hvordan man vet at det er riktig hull... Jeg vet det er det i midten, men ser liksom kun vagina og anal-hullet. Forklaring (6)? Håper på seriøse svar, og ja, jeg vet spørsmålene kanskje er rare. Takk! Lenke til kommentar
Grix Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Du kan lese dette her visst du har tid: http://www.pbnation.com/showthread.php?t=2690003 Spm 6: Det er veldig vanskelig å ta feil. Det er egentlig bare vagina og anus, og det er vagina du skal stikke kuken i. Det tredje hullet er så lite at du nesten ikke ser det. Endret 13. oktober 2008 av Grix Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 6. Skal vel godt gjøres å stikke penis inn i urinrøret? Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) 3/4: Jenter blir ikke like fort klare som oss gutter. Selv om de er villig til å ha sex så må de varmes opp først. "Kaldstart" funker ikke for dem. Du må bruke tid på å kysse og kose, og spesielt unge jenter som er litt usikre må man bruke litt tid på at de blir komfortable. Dvs. fortelle dem at dere ikke skal stresse, og at dere kan avbryte når som helst hvis hun ikke vil mer. Har aldri opplevd det siste, men damene blir mer komfortable av det. Kose er forresten ikke ensbetydende med å knipe på puppene hele tiden. Etter hvert så kan du gå videre med å bruke fingrene på henne, men ikke konsentrer deg om klitoris hele tiden. Føl deg fram og se hva hun liker. Så kan du bruke tungen. Når hun er blitt skikkelig våt og kåt kan du komme inn i henne. Ikke stress med å prøve å få henne til å komme. Det vil garantert slå feil. Ta det med ro og nyt det. Føl dere fram. Ingen som er superlover første gangen. Dette med å holde jevn rytme gir ingen mening. Hver gang er forskjellig og jenter liker forskjellig. Prøv et par-tre posisjoner, ikke noe avansert første gangen. Misjonær, doggy og hun oppå bør holde. Endret 14. oktober 2008 av Azidops Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (5) - Kondom er veldig sikkert når alt er i orden med det. Men det kan sprekke, og då er det naturlegvis ikkje sikkert lengre. Så ha alltid eit par ekstra i bakhand. Konklusjonen på dette er vel då at kondom ikkje er 100% sikkert. Oh, det kan også vera greit å bruke dong sjølv om dama seier at ho går på p-piller. Kondom beskyttar ikkje berre mot uønskt graviditet, men også mot slemme basseluskar som vil angripe tissefanten din (eller ho sin). Dvs. kjønnssjukdommar. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg