alexpea22 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hei Har nettopp fått meg en Asus EeePC 904HD med innlagt operativsystem. Åpna eska (alt så fint ut), satte i batteriet, plugget i strømmen og trykte på "on". Jeg hører at maskina starter, men ingenting skjer. Svart skjerm, og den reagerer ikke på noe som helst. Eneste jeg kan gjøre er å slå den av igjen. Riktig nok fulgte det med en Recovery CD, med drivere og diverse, men den er jo til ingen hjelp da EeePC ikke har CD-rom...og jeg har ikke en ekstern sådan. Vil ikke gamble på å boote fra usb-stick heller enda, da PCn burde fungere når den er splitter ny. Kjøpte på www.meeter.no og skal jommen ringe dem i morgen om jeg ikke finner ut noe i denne threaden. Åååhh... det værste som fins er hardware som ikke fungerer - argh! :-/ Lenke til kommentar
alexpea22 Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Ingen som har noen innspill? Leste på andre forum at det kunne være ram-brikken som ikke var skikkelig satt på plass.. Men skeptisk til å skru opp den luka iom at PCn er helt ny. Vil ikke det påvirke garantien om jeg fikler med den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå