Gå til innhold

Får ikke installert nytt Quicktime etter avinstallering

herlik

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke installert den nye itunes fordi det står at det er no feil med Quicktime. Avinstallerte Quicktime og sletta alle filer som innholder Quicktime, men det fungerer fortsatt ikke, fordi det står at itunes trenger Quicktime. Så skulle installere nye Quicktime, men det fungerer ikke. Det står at en nyere versjon allerede er installert, men den har jeg jo avinstallert. Noen som vet grunnen? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Du får ikke innstallert på nytt fordi det gamle programmet ikke er avinstallert ordentelig. Gamle reg.filer ligger fortsatt i registeret.

Du må bruke et ordentelig avinnstalleringsprogram eller et program som

sletter rester etter tidligere programmer. Når du har fjernet det ordentelig så ville du kunne innstallere på nytt.

Du kan prøve CCleaner: http://www.filehippo.com/download_ccleaner/

Lenke til kommentar

Takk. På Multimedia under Programmer (CC cleaner) står det Quicktime Player og Quicktime Player Cache. Noe mer jeg skal krysse av utenom det som er allerede? RegEdit under Windows f.eks.? Kjørte CC cleaner og restarta PC'en, men fungerer fortsatt ikke

Endret av herlik
Lenke til kommentar
prøv med RegSeeker 1.55:

http://www.hoverdesk.net/freeware.htm

går på " find in registry ", kryss av alle HKEY_ og fjern haken i " Backup before deletion "

og søk etter Apple og Quicktime

og slett det den finner. ( må dra ned/markere med muse på alt som kommer opp og høyreklikke på action for å få slettet alt på en gang )

lykke til

Skal jeg slette alt på apple (søk) også? Vil ikke itunes ikke fungere som det skal da?

Lenke til kommentar
Skal jeg slette alt på apple (søk) også? Vil ikke itunes ikke fungere som det skal da?

:no: men den kan du installere på nytt

joa, men itunes trenger quicktime for å fungere, så hvis det fortsatt ikke fungerer etter jeg er avinstallert itunes, får jeg jo ikke brukt itunes

Endret av herlik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...