DSAS Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 hei, internet explorer kommer med sånne popups når jeg starter maskinen, har aldri brukt IE på maskinen heller, bare firefox. jeg får "fjernet" det ved å bruke oppgavebehandlinga og slette prossesen et par ganger, men d kommer igjen når jeg restarter maskinen.... hva bør jeg gjøre for å fjærne det`? har et annet problem også, maskinen lagger mye også, har rensket den med alt som går, stilt den til bake til fabrikant, men fortsatt hakker på spill som fks: cs1,6 css wow.. hjelp meg plis her er maskin vare tingen.. # Processor - AMD Athlon 64 X2 TK-55 / 1.8 GHz ( Dual-Core ) # RAM 4GB # Hard Drive - 80 GB - Serial ATA-150 - 5400 rpm # Operating System - Microsoft Windows Vista Home Premium # Screen - 17' TFT active matrix 1440 x 900 ( WXGA+ ) - 24-bit (16.7 million colours) # Optical Drive - DVD±RW (+R double layer) / DVD-RAM - integrated # Graphics - NVIDIA GeForce 7000M TurboCache supporting 896MB - 256 MB Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Dette minner mistenkelig om spamware/ormer etc. Hadde nok kunne ha gitt deg et bedre svar hvis du noterte deg innholdet i disse pop-up-ene. Lenke til kommentar
DSAS Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Dette minner mistenkelig om spamware/ormer etc. Hadde nok kunne ha gitt deg et bedre svar hvis du noterte deg innholdet i disse pop-up-ene. er mest reklame, som fks: sånn CiD ting, står unibet noe... er også mobil reklamer har du noen nice program som fjerner det meste av dritn? Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Følg denne veiledningen også venter du på at expertene kommer og ser på loggene dine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå