theoriginalAidskake Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg syntes det. Har en tidligere venninne som alltid begynte å griti og ble helt attentionwhore, og det herpa stemninga noe grusomt. Hun blir ikke invitert lengre engang. Dessuten regner jeg med at du ikke pleier å tisse på vegger. Noen pleier å grine, hver gang. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ja, noen har en lei tendens til å gjøre nettopp det. Forbanna festbremser. Enkelte mennesker klarer rett og slett ikke å gå gjennom en hel kveld i godt humør. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ja, pissing på vegg er liksom ikke varemerket. Det er noe annet om man er kjent som den som begynner å uhemmet tute på fest. Det er ikke noe kjekt, og ødelegger stemningen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Der det som er så utrolig dumt i fylla, du husker ingenting selv, men alle andre husker det, og da kan ikke du nekte på at du ikke har gjort det. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Da håper jeg virkelig ikke at dette skjer igjen! Vil ikke ha fest brems stempelet på meg :S Får redusere inntaket neste gang... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hadde ei jente i vennekretsen som gråt hver gang vi var på fest sammen, tok henne ut på gangen før en fest å sa det klart til henne, og hun måtte komme over typen osv osv. Tilslutt ordnet det seg. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg hadde ei venninne som løp rundt internatet og skulle ta livet sitt. Gikk bort til henne å sa "skal du ta livet ditt, bruk en annen kniv, denne er MIN!". Utrolig nok var hun ikke dramaqueen i fylla, fordi det tok andre seg av. Alle kan ha en dårlig kveld, men HVER kveld.. huff.. det er bare slitsomt. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 hørt den og dere skal LIKSOM være ei hard nøtt å knekke. tøv. jeg kan få den tøffeste mannen i gata til å grine hvis jeg trykker på de rette knappene. Try me. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hadde ei jente i vennekretsen som gråt hver gang vi var på fest sammen, tok henne ut på gangen før en fest å sa det klart til henne, og hun måtte komme over typen osv osv. Tilslutt ordnet det seg. Det "ordnet seg" etter en tur opp på rommet? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Det er utrulig flaut. Jeg en gutt på 17 år griner som en liten unge på fest :SAndre som har opplevd lignende? Tviler på at andre tenker like mye over det som deg. Er det en engangshendelse, vil ikke kameratene dine bry seg særlig. Hadde du vært kameraten min (close lizzm), ville jeg spurt om det er noe i veien i livet ditt dagen(e) etterpå. Endret 14. oktober 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Det er derfor du ikke drikker til himmelen faller ned. Måtehold er ikke nødvendigvis party brems. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 hørt den og dere skal LIKSOM være ei hard nøtt å knekke. tøv. jeg kan få den tøffeste mannen i gata til å grine hvis jeg trykker på de rette knappene. Hvordan? Vedder en hundrings på du ikke hadde hatt sjangs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå